شیراز - مدیرعامل شرکت ملی گاز استان فارس گفت: سال گذشته توسعه خدمات گازرسانی در فارس با استفاده از الگوی جدید «پیمان‌سپاری» دنبال و موفقیت‌های خوبی کسب شد.
کد خبر: ۴۶۲۴۷۷
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۱ 19 July 2017
به گزارش تابناک فارس :هوشنگ محمدی با اشاره به قدردانی معاون وزیر و مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران از اقدامات انجام شده در فارس، گفت: پیمان‌سپاری الگویی است که توسط شرکت گاز فارس طراحی شده و طی آن پروژه‌ها بدون نیاز به منابع دولتی یا بانکی اجرا می‌شود.

وی همچنین تداوم گاز رسانی به شهرها و روستاهای استان فارس طی ۴ سال گذشته را یادآور و متذکر شد: در این مدت ۲۶ شهر  معادل ۴۱ درصد شهرهای فارس و ۸۰۱ روستا یعنی ۱۳۳ درصد از روستاهای این استان از نعمت گاز بهره مند شدند .

محمدی با بیان اینکه تا ابتدای سال ۹۲ در بخش صنعت ۴۵۰۹ واحد در استان فارس از گاز بهره‌مند بود، گفت: طی ۴ سال گذشته شاهد رشد ۳۹ درصدی تعداد واحدهای صنعتی بهره‌مند از انرژی گاز طبیعی در فارس بودیم؛ این یعنی یک هزار و ۷۶۰ واحد صنعتی به شبکه سراسری گاز پیوستند.

وی در خصوص بهترین رویداد سال ۹۵ شرکت گاز فارس نیز گفت: به دنبال جاری شدن سیل در زمستان ۹۵، گاز مشترکان شهرستان جهرم قطع شد که کارشناسان و نیروهای این شرکت موفق شدند در کمتر از ۲۴ ساعت با اجرای ۵۰۰ متر لوله‌گذاری، اتصال را مجددا برقرار کنند.

مدیرعامل شرکت ملی گاز استان فارس یادآور شد: علی‌رغم حجم گسترده عملیات گازرسانی در سال ۹۵ حتی یک مورد نیز وقوع حادثه برای شبکه و کارکنان این شرکت گزارش و ثبت نشده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار