زوج خط حمله پرسپولیس هر وقت اراده کند گل می زند!
کد خبر: ۴۶۲۵۱۶
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۱ 19 July 2017
به گزارش تابناک رضوی به نقل از اتاق خبر 24: 
فرشاد پیوس پیشکسوت پرسپولیس گفت:

    بازیکنان پرسپولیس اگر تیم نفت را دست کم نگیرند، با تمرکز در بازی می توانند قهرمان سوپرجام شوند.

فرشاد پیوس  پیرامون دیدار سوپر جام گفت:

    وقتی در یک دیدار قرار است تیم برنده قهرمان یک جام شود به هیچ عنوان نمی توان نتیجه آن بازی را پیش بینی کرد و بازی روز جمعه نیز همین شرایط را دارد.

وی افزود:

    اینکه هر دو تیم در شرایط مسابقه قرار ندارند و تازه دوران بدنسازی خود را به پایان رساندند وجه تشابه آنها است اما پرسپولیس نسبت به نفت بازی های تدارکاتی بیشتری انجام داده و تیم هماهنگ تری به شمار می رود از طرف دیگر حفظ شالکه اصلی سرخ پوشان در فصل نقل و انتقالات نقطه قوت تیم است اما هر تیمی که جلوی پرسپولیس بازی می کند تمام توان خود را در زمین می گذارد.

او درباره پیش بینی شخصی اش از این دیدار اظهار داشت:

    من معتقدم بازیکنان پرسپولیس اگر تیم نفت را دست کم نگیرند و در بازی تمرکز کافی داشته باشند می توانند قهرمان سوپر جام شوند و من امیدوارم جام دوم در سال ۹۶ روز جمعه ۳۰ تیرماه با حمایت هواداران پرشور پرسپولیس فتح شود.

پیشکسوت قرمز ها در پاسخ به سوال  درباره یارگیری سرخ پوشان در فصل نقل و انتقالات، عنوان کرد:

    با توجه به شناختی که برانکو از نقاط ضعف و قدرت تیمش داشت، بازیکنان بسیار خوبی را جذب کرده که قطعا به کارسرخ پوشان می آیند و من عملکرد باشگاه را در فصل نقل و انتقالات بسیار خوب ارزیابی می کنم.فکر می کنم خرید منشا و ماندن طارمی باعث شود پرسپولیس، در لیگ امسال هر لحظه بوی گل بدهد و من امیدوارم ما شاهد یک زوج خوب در خط حمله پرسپولیس، باشیم، در خط دفاعی هم بازیکنان بسیار خوبی جذب شده اند و روی هم رفته می توان گفت پرسپولیس از سال گذشته قوی تر شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار