بزرگترین اکران خصوصی تاریخ سینمای ایران با حضور چهره‌های شناخته شده برای فیلم «ساعت ۵ عصر»‌ به کارگردانی مهران مدیری برگزار شد. مدیری برای این اکران از ۶۳۰ چهره مشهور دعوت کرد.
کد خبر: ۴۶۲۵۴۸
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۴ 19 July 2017
به گزارش تابناک رضوی به نقل از آفتاب نیوز، مهران مدیری پس از سال‌ها کارگردانی آثار تلویزیونی برای نخستین بار بخت خود را در عرصه سینما با فیلم «ساعت ۵ عصر» آزموده است.
فیلم تازه مهران مدیری از چهارشنبه ۲۸ تیر آغاز می‌شود اما مهران مدیری فیلمش را پیش از اکران عمومی برای جمع وسیعی از هنرمندان نامدار و اهالی رسانه نمایش داد تا به گفته خودش بزرگترین اکران خصوصی تاریخ سینمای ایران را رقم بزند.
مدیری در این باره گفت:‌ « امشب بزرگترین اکران خصوصی در تاریخ سینمای ایران است و هنرمندی نیست که اینجا نباشد و ۹۵ درصد هنرمندان عرصه‌های مختلف حضور دارند.»
کارگردان «ساعت ۵ عصر» که نمی‌توانست از تک‌تک ۶۳۰ چهره‌ حاضر با نام بردن یاد کند، در ادامه گفت:‌ « از چند نفر باید نام ببرم از جمله دکتر نوبخت،  بهمن فرمان آرا، حسین علیزاده، همایون شجریان. کاش حال استاد بزرگ هم خوب بود واینجا بود. دست تک‌تک شما را می‌بوسم و خیلی ممنون که امشب آمدید. محمود کلاری امریکا بود و جاش خالی بود و انوشیروان روحانی شیراز بود که فرزندش اینجاست. علی معلم، افشین یداللهی و عارف لرستانی دوست داشتم اینجا باشند که حیف نیستند.»
به گزارش خبرآنلاین، از دیگر چهره‌های سرشناس حاضر در این مراسم می‌توان به رضا عطاران، سامان مقدم، سیامک انصاری، فرهاد اصلانی، آزیتا حاجیان، رویا تیموریان، مهتاب کرامتی، حسین پاکدل، عاطفه رضوی، بهروز افخمی، علی انصاریان، بزرگ‌مهر حسین پور، بیتا فرهی، سالار عقیلی، سامان احتشامی، ، امیر جعفری،، عادل فردوسی‌پور و رامبد جوان اشاره کرد.
مهران مدیری نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده فیلم «ساعت ۵ عصر» است. او علاوه بر این در فیلم نقش کوتاهی بازی می‌کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار