پیکر مطهر ۶ شهید مدافع حرم حضرت زینب(س) بعدازظهر سه شنبه با استقبال خانواده شهدا و اقشار مختلف مردم، در غیاب مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی وارد فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد شد.
کد خبر: ۴۶۲۶۰۲
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹ 19 July 2017
به گزارش تابناک رضوی، پیکر مطهر شهیدان سلیمانی، حسن زاده ،حیدری ،صیدی، پیاده و پورمحمدی که قرار است همزمان با سالروز شهادت امام صادق (ع) در مشهد و سه شهر خراسان رضوی تشییع شوند دیروز در حالی وارد مشهد شد که چندیست چندان خبری از بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و نقش این نهاد متبرک به نام شهدا در تجلیل و گرامیداشت این لاله‌های گلگون کفن، نیست.

روز گذشته همچنین پیکر چند شهید مدافع حرم نیز برای مراسم وداع از فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد به فرهنگسرای پایداری شهرداری منتقل شدند و مراسم ویژه ای در این فرهنگسرا برگزار شد درحالی که باز هم خبری از متولیان بنیاد شهید استان نبود.

جای خالی بنیاد شهید و امور ایثارگران در تشییع شهدای مدافع حرم ؛ شهدا بر زمین نمی‌مانند! 
 
بنابر گزارش خبرنگار تابناک خراسان رضوی، سه شنبه شب هفته گذشته نیز مراسم گرامیداشت سردار رشید اسلام شهید ابوالفضل رفیعی با حضور مسئولان دانشگاه فردوسی مشهد ، فرماندهان سپاه پاسداران، جمعی از مسئولان ، خانواده محترم شهید، همرزمان این شهید و مردم شهیدپرور در مزار شهدای گمنام دانشگاه فردوسی مشهد درحالی برگزار شد که باز هم فقدان نقش‌آفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در این آیین معنوی و متولیگری برپایی آن محسوس بود.
 
بنیاد شهید انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی(ره) با هدف احیاء، حفظ و ترویج فرهنگ شهادت و شهادت طلبی و پراکندن عطر شهادت در جامعه، زنده نگهداشتن یاد شهیدان و حفظ آثار آنان و تجلیل و تکریم از خانواده های معظم شهدا. شکل گرفت و در این راستا تشییع شهدای مدافع حرم و مراسم بزرگداشت شهدا فرصتی مغتنم برای احیای یاد و نام آنان در جامعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تسری رایحه این گل های معطر به آحاد امت است.
 
بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی ، سپاه امام رضا(ع)، حوزه فرهنگی شهرداری و برخی دیگر از نهادها مانند صدا و سیما و برخی مسئولان انقلابی استان و مشهد در آیین های فوق الذکر مشارکت داشتند و تعداد زیادی از مردم ولایتمدار نیز به صورت خودجوش و آتش به اختیار خود را مکلف به حضور و گرامیداشت شهدا و تکریم و تشییع آنان به اشک دیده و بر سر دست و بر شانه، می‌دانند و می‌مانند تا هیچ شهیدی بر زمین نماند!
 
تابناک رضوی بنا بر رسالت رسانه ای خویش آمادگی درج هرگونه توضیح و پاسخی را از سوی مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار