فرماندار خاتم به اهمیت نقش کارگران و کارفرمایان در جامعه اشاره کرد و گفت: این قشر، نقش کلیدی در توسعه و پیشرفت کشور دارند.
کد خبر: ۴۶۲۶۳۶
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲ 19 July 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛فرجام فاضلی  در نشست کمیسیون کارگری شهرستان افزود: تعامل مثبت و سازنده مدیران واحدها با کارگران پشتوانه های جهت استقلال کشور است و باید در این خصوص توجه ویژه ای به این قشر زحمتکش معطوف نماییم.
وی یادآور شد: یکی از هدف های مهم کمیسیون کارگری رصد کردن مسائل و مشکلات جامعه کارگری و پیشگیری از مشکلات احتمالی در این زمینه است.
وی همچنین توجه به حقوق قانونی این قشر را مهم ارزیابی و تصریح کرد: توجه به حقوق کارگران در دین اسلام نیز از توجه کافی برخوردار بوده است و باید سعی شود تا با توجه ویژه به آنها موجب سازندگی در بخش های مختلف کشور باشیم.
رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان نیز اظهار کرد: کارگران اولین وظیفه‌ای که بر عهده‌ دارند، تلاش برای تحقق اقتصاد مقاومتی و رونق اقتصاد است که لازمه آن رعایت حقوق کارگران است.
بتول دهقان در این نشست گزارشی از وضعیت کارگران شهرستان را ارائه کرد و به تشریح مسائل برخی از شرکت ها که در شهرستان فعالیت دارند پرداخت.
18 هزار و 137 کارگر در خاتم تا بهمن سال 95 بیمه شده بودند که از این تعداد 507 نفر مستمری بگیر و 478 نفر بیمه کارگران ساختمانی هستند.
این شهرستان در فاصله 240 کیلومتری مرکز استان یزد واقع شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار