حالتان چطور است امید دارم که حالتان بهتر از ما باشد نمیدانم کدام شهردار را خطاب قرار دهم این عزیز مستقر و یا آن دیگر منتظر
کد خبر: ۴۶۲۶۷۳
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷ 19 July 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، یکی از شهروندان چرامی با ارسال یادداشتی ، برخی مشکلات شهر چرام را به مسئولین یادآور شده است. در این یادداشت که در دوبخش تنظیم شده است به برخی مشکلات شهری در حوزه ی شهرداری و همچنین مشکل اینترنت این شهر اشاره شده است .
سخنی با شهردار کنونی و درخواستی از شهردار و شورای جدید شهر چرام
سلام جناب شهردار
حالتان چطور است امید دارم که حالتان بهتر از ما باشد نمیدانم کدام شهردار را خطاب قرار دهم این عزیز مستقر و یا آن دیگر منتظر
بهر حال هرشهرداری که دریافت میکنید بخوانید و اندیشه کنید شاید کلامی از سر صدق باشد وگره گشایی کند هرچند این روزها تلخ است انتقاد و تذکر به مذاق ها ناخویشایند .
جناب شهردار ! شما خیلی از بنده وامثال بنده از زوایای کار هاو چند وچونشان باخبرید اما گاهی لازمست بازنگری کنیم حرف دیگران را هم بشنویم واز زاویه دیگر هم مسائل را ببینیم .شهردار محترم حرف من دراین مقال توجه شهرداری محترم به نقاط حادثه خیز خیابانهاست ،مکانهایی که گاها بایک خط کشی ساده میشود از بروز حادثه جلوگیری کرد  قبلا هم یاداشتی در خصوص یک نقطه خاص داشتم و اکنون منظورم همه شهر عزیزم هست فلکه موسوم به ذوالجناح را درجایی قرار دادید که تاکنون چندین تصادف را بعلت سردرگمی راکبین وسایل نقلیه درخود دیده است و با پلیس که صحبت میکنیم ضرورت وجود چراغ راهنما را اجتناب ناپذیر میدانند .البته با اجرایی شدن پروژه تعریض خیابان های رفت و برگشت ، تا حدودی مشکل رفع می شود.
خیابان شهدا و تقاطع کنار سیل بند را ملاحظه بفرمایید چقدر خطرناک می نماید و خیلی جاهای دیگر ضمن  اینکه خیابانهای اصلی و فرعی اصلا با تابلو مشخص نیستند نمیدانم شاید کار شما نیست و ارگان دیگری مسئول آنست  .اما بعضی پل ها از عرض خیابان کوچکترند و در شب بسیار پر خطر می نماید. خیلی از خیابانها را آسفالت نموده اید و جای تقدیر هم دارد اما قرار بود بعد از عید فطر دست بکار دیگر معابر هم بشوید که منتظر تحقق آنیم صمیمانه از همه تلاشهای صورت گرفته که در زیباسازی شهر انجام  شده نیز تقدیر میگردد.
نمایندگان مخابرات چرخی در شهر بزنند
 سالیان دور اگر کسی در خصوص ارتباط لحظه ای ٬کم هزینه و سریع با جای جای عالم خاکی سخنی به میان می آورد همگان در بهت و شگفتی فرو می رفتند که جل الخالق! طرف جن زده شده . اما اکنون و در عصر ارتباطات و فن آوری های نو کودکان ما با این صنعت متولد می شوند ٬بزرگ می شوند و لحظه هایشان سرشار از نو آوریست .
اگرچه وجود این پدیده اگر درست استفاده نشود دردسرهایی فراوان دارد که ممکن است سر از داد سرا در بیاورد ٬اما مفیدبودنش اظهرمن الشمس است. میتوان لحظه ای و با صرف کمترین هزینه٬ کارهایی بزرگ٬ بدون مراجعه به هیچ احدی انجام داد از میان ارائه دهندگان اینترنت اما در شهر چرام همراه اول و رایتل دارای اینترنت با سرعت بالا هستند که جای تشکر از این اپراتورها را دارد اما براستی آیا ارائه نقطه ای این خدمات از سوی بعضی اپراتورها کفایت میکند؟ و آیا از نظر سوددهی و رضایت مشتری بهتر نیست به تقویت این خدمات در تمام نقاط شهر اقدام کنند؟
در شهر چرام نقاط فراوان هست که فقط با اینترنت معمولی خدمات البته به کندی صورت می گیرد. توصیه میشود نمایندگان اپراتورهای مذکور با چرخشی در سطح شهر بخصوص مکانهایی با ساختمانهای بلند در حاشیه شهر از میزان و قدرت و سرعت اینترنت تحت پوشش اپراتور خود اطلاع و در رفع مشکلات آن اقدام کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار