در راستای ضوابط ابلاغی و تأکیدات معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، طرح کنترل بغل‌نویسی ناوگان عمومی اتوبوسی همزمان با سراسر کشور از ابتدای مرداد ماه در استان خراسان رضوی آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۴۶۲۸۱۱
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶ 19 July 2017
به گزارش تابناک خراسان رضوی، ابوالفضل گنجی رئیس ادارهٔ حمل‌ونقل مسافر با اعلام این خبر افزود: این طرح در قالب طرح شبکه سیر شرکت‌های حمل‌ونقل مسافر و ایجاد نظم و وحدت رویه در مدیریت ناوگان و با هدف شفاف‌سازی، اطلاع‌رسانی و برخورداری مسافرین از حقوق قانونی خود به مرحله اجرا گذارده خواهد شد.

گنجی با بیان اینکه تیم‌های مشترک متشکل از ادارات راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، تشکل‌های صنفی، سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری، پلیس‌راه برای نظارت بر این موضوع تشکیل خواهد شد، عنوان کرد: این تیم ضمن هماهنگی‌های لازم نسبت به کنترل بغل‌نویسی اتوبوس‌های عمومی حمل‌ونقل مسافر فعال استان (به درج نام شرکت حمل‌ونقل مسافر طرف قرارداد همکاری) وفق فرم‌های کنترلی و مطابق با قواعد شبکه سیر اقدام می‌کنند.

رئیس ادارهٔ حمل‌ونقل مسافر اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خراسان رضوی در ادامه گفت: بر این اساس پس از بازدید اولیه از ناوگان اتوبوسی و تکمیل فرم مربوطه به مالک وسیله و شرکت حمل‌ونقل مسافر اخطار می‌گردد ظرف مدت ده روز نسبت به اصلاح بغل‌نویسی اتوبوس اقدام نماید و پس از انقضای مهلت مذکور و انجام بازدید مجدد اقدامات و پیگیری‌های بعدی صورت می‌پذیرد.

 شایان‌ذکر است حداقل ابعاد بغل‌نویسی اتوبوس به طول ۳۰۰ سانتی‌متر و عرض ۵۰ سانتی‌متر در قسمت دیواره‌های جانبی طرفین بوده و استفاده از عبارات و حروف غیرفارسی و کلمات اضافه مجاز نیست.​
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار