فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان:
تابناک: برخورد با کاروان‌های عروسی نیز از دیگر برنامه‌های ویژه پلیس در سه ماهه دوم سال ۹۶ است. همچنین به برخی از چالش‌های ایجاد شده توسط صنوف از جمله قرار دادن مانکن‌ها در ویترین مغازه‌ها برخورد خواهد شد.
کد خبر: ۴۶۳۰۸۶
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۴ 19 July 2017
تابناک اصفهان: نشست خبری سردار عبدالرضا آقاخانی پیش از ظهر چهارشنبه با حضور اصحاب رسانه برگزار شد که آخرین آمارها در حوزه جرائم و نیز کشفیات و خط و نشان های پلیس برای تخطی از قانون محوز سخنان فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان بود.
 

*کشف سرقت مسلحانه بانک ملی شعبه هشت بهشت در کمتر از ۲۴ ساعت از جمله دستاوردهای نیروی انتظامی در استان اصفهان است. همچنین در سه ماهه امسال در جرم سرقت از منزل با ۵۶ درصد، سرقت از مغازه را ۲۲ درصد، قتل ۴۶ درصد، آدم ربایی ۴۳ درصد و تجاوز به عنف با هفت درصد کاهش روبرو بوده‌ایم.

*کشف مشروبات الکلی در استان اصفهان 35 درصد افزایش یافته است.

*در سه ماهه نخست امسال بیش از ۴۰۰ هزار تماس تلفنی با ۱۱۰ برقرار شده است و در این بازه زمانی با افزایش ۱۵ درصدی تماس با فوریت‌های پلیسی روبرو بوده‌ایم.

*در سرقت‌های عادی با ۳۹ درصد، در قتل با ۳۲ درصد و در کشف سلاح با دو درصد افزایش دستگیری مجرمان روبرو بوده‌ایم.

*شاهد کاهش ۳۵ درصدی فوتی‌های تصادفات درون شهری و همچنین کاهش پنج درصدی فوتی‌های تصادفات در  پزشکی قانونی در سه ماهه نخست سال جاری بودیم. بر این اساس در این بازه زمانی استان اصفهان در زمینه کاهش فوتی‌های تصادفات درون شهری رتبه نخست را به خود اختصاص داده است.

*کاهش ۶۷ درصدی کشف اجساد مجهول‌الهویه در استان اصفهان در سه ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته رخ داد.

*اخیراٌ برخی از باغداران با اجاره دادن باغ‌هایشان و تبدیل آنها به سالن‌های زیرزمینی برای شهر اصفهان معضل آفرین شده‌اند،برخورد با این پدیده در اولویت فعالیت‌های نیروی انتظامی قرار دارد و با تشکیل ۲۰ تیم عملیاتی با همکاری دیگر دستگاه‌ها این طرح عملیاتی شده است.

*باغ تالار معنایی ندارد و همه این مراکز باید تحت پوشش اتحادیه تالارها باشند. همه تالارهای اصفهان باید دارای شناسنامه باشند و در غیر این صورت غیر مجاز شناخته می‌شوند.

*برخورد با کاروان‌های عروسی نیز از دیگر برنامه‌های ویژه پلیس در سه ماهه دوم سال ۹۶ است. همچنین به برخی از چالش‌های ایجاد شده  توسط صنوف از جمله قرار دادن مانکن‌ها در ویترین مغازه‌ها برخورد خواهد شد.

*ما با دوچرخه سواری بانوان مخالفیم و در مقطعی از زمان نیز با این پدیده برخورد کردیم و با توجه به برنامه‌ریزی‌هایی که با دستگاه‌ قضایی انجام داده‌ایم برخورد با این اقدام مجدداً در دستور کار نیروی انتظامی قرار می‌گیرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار