سخنگوی اداره کل انتقال خون خراسان رضوی:
سخنگوی اداره کل نتقال خون خراسان رضوی از اجرای طرح نذر خون طاهر همزمان با برگزاری اجتماع عظیم صادقیون در سالروز شهادت مظلومانه حضرت امام جعفر صادق(ع) در مشهد خبر داد.
کد خبر: ۴۶۳۱۱۷
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۸ 19 July 2017
طرح نذر خون طاهر همزمان با برگزاری اجتماع عظیم صادقیون در مشهد اجرا می‌شود

به گزارش تابناک رضوی،ملیحه ارجمندی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار داشت: در سالروز شهادت مظلومانه صادق آل محمد(ص)، حضرت امام جعفر صادق(ع) و همزمان با برگزاری اجتماع عظیم صادقیون طرح نذر خون طاهر در مشهد اجرا می‌شود.
وی افزود: این طرح از ساعت ۸ تا ۱۳ روز پنجشنبه بیست‌ونهم تیر ماه ۹۶ در دو پایگاه اهدای خون امام رضا(ع) و امید اجرا می‌شود.
سخنگوی اداره کل انتقال خون خراسان رضوی با تأکید براینکه به همراه داشتن کارت ملی در زمان مراجعه به پایگاه‌های اهدای خون الزامی است، خاطرنشان کرد: از اهداکنندگان درخواست داریم که در زمان مراجعه کارت ملی خود را به همراه داشته باشند، چراکه خون‌گیری بدون همراه داشتن این کارت امکان‌پذیر نیست.
ارجمندی گفت: خوشبختانه حضور مردم خیر و نیک‌اندیش در طول سال در پایگاه‌های اهدای خون استان بسیار خوب است و بخش عمده‌ای از خون اهداکنندگان در زمان‌های خاص سال همچون شهادت امام جعفرصادق(ع) اهدا شده است و این مهم نشان از اعتقادات بالای اهداکنندگان دارد، هرچند که نیاز به خون همیشگی بوده و منوط به زمان خاصی نمی‌شود، اما این مناسبت‌ها مقدمه بسیار خوبی برای پیوستن به خانواده بزرگ اهداکنندگان خون بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار