بنابر گفته مسیولین کاروان شهدای تازه تفحص شده امروز در تشییع پیکر مطهر شهدا ۲۱ شهید دوران دفاع مقدس و دو شهید مدافع حرم تشییع می شوند.
کد خبر: ۴۶۳۳۳۶
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵ 20 July 2017
به گزارش تابناک : یکی از مسئولین کاروان شهدای تازه تفحص شده اصفهان درگفتگو با ایمنا با اشاره به اینکه تعداد کل شهدایی که از دوران دفاع مقدس به اصفهان وارد شده اند ۲۵ نفر بوده است گفت: از این تعداد ۱۵ نفر گمنام و ۱۰ نفر شناسایی شده هستند.

معتمدی ادامه داد:  از ۱۰ شهیدی که شناسایی شده اند یک نفر چهارشنبه در گلپایگان به خاک سپرده شد و ۳ تن از شهدای گمنام نیز امروز صبح به مهاباد اردستان منتقل می شوند.

وی گفت: نکته قابل تامل در تشییع پیکر مطهر و پاک شهدای امروز حضور دو شهید مدافع حرم در بین شهدای دفاع مقدس است و با توجه به این موضوع و شهدایی که به مهاباد می روند و شهیدی که در گلپایگان به خاک سپرده شد ما امروز در اصفهان ۲۳ شهید را تشییع می کنیم.

معتمدی افزود: در مجموع امروز عصر ما شاهد خاک سپاری ۵ شهید دارای هویت و دو شهید مدافع حرم در گلستان شهدای اصفهان خواهیم بود.

وی ادامه داد:  چهار شهید دارای هویت دیگر باقی می مانند که دو شهید در روز جمعه در شهرستان درچه ، یک شهید در شهرستان شاهین شهر و شهید عبداللهی هم در شهرستان چادگان به خاک سپرده خواهند شد.





منبع : ایمنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار