اسامی اسکواش‌بازان استان اصفهان در لیست ورزشکاران فدراسیون قرار گرفت و از این پس کادر فنی استعدادیابی، کادر فنی پشتیبان و کادر فنی تیم های ملی این ورزشکاران را تحت نظر قرار می‌دهند.
کد خبر: ۴۶۳۳۶۱
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹ 20 July 2017
به گزارش تابناک : فدراسیون اسکواش با هدف گزینش بهترین استعدادهای کشور در سنین کمتر از ۹، ۱۱، ۱۳، ۱۵، ۱۷ و ۱۹ سال با سیاست تمرکز زدایی، اقدام به انتخاب اسکواش‌بازان خوش آتیه نمود و بر همین اساس نفرات منتخب از این پس تحت‌نظر کادر فنی استعدادیابی، کادر فنی پشتیبان و کادر فنی تیم‌های ملی فدراسیون قرار می‌گیرند.

کارشناسان فدراسیون اسکواش با مأموریت از سوی فدراسیون در زمان برگزاری رقابت‌های قهرمانی کشور که با هماهنگی فدراسیون ورزش دانش آموزی تیر ماه در رده‌های سنی مختلف برگزار شد در مسابقات حضور داشته و نسبت به گزینش اولیه ورزشکاران برتر اقدام نمودند.

از طرفی نیز کادر ملی بانوان از ۲۰ نفر از ورزشکارانی که از سال گذشته تاکنون در رقابت‌های مختلف کشوری حضور فعالی داشته‌ و کارنامه قابل دفاعی دارند دعوت کرد در مرکز سنجش آکادمی ملی المپیک آزمون‌های مرتبط را انجام دهند تا نفراتی که باید در اردوی اول تیم ملی دعوت شوند مشخص شود.

در میان نفرات برگزیده توسط کادرفنی استعدادیابی فدراسیون، در بخش پسران محمد چنگانیان در رده سنی زیر ۱۱ سال و در بخش دختران پرنیان نجفی و ستایش بیابان‌پور در رده سنی زیر ۹ سال، درسا حقیقت و نازنین‌زهرا دادخواه در رده سنی زیر ۱۱ سال از استان اصفهان در کنار ورزشکارانی از استان‌های البرز، کرمانشاه، کرمان، سمنان، خراسان رضوی، قم، تهران، گیلان، کرمان، گلستان، خوزستان، همدان، مرکزی، خراسان جنوبی، کیش، فارس و آذربایجان غربی تحت نظر مربیان استعدادیاب و پایه فدراسیون قرار می‌گیرند.

همچنین زهرا فخر، منصوره کرباسی و یاس صمدزاده در رده سنی زیر ۱۵ سال و سارا احمدی در رده سنی زیر ۱۹ سال از استان اصفهان جزء نفراتی بوده‌اند که در آزمون‌های جسمانی که اوایل تیرماه زیر نظر کادر تیم ملی بانوان برگزار شد به همراه ورزشکارانی از استان‌های مرکزی، فارس، گلستان، گیلان، تهران، کرمانشاه و کیش شرایط بهتری نسبت به دیگران داشتند که در اردوهای مختلف از آن‌ها دعوت به عمل می‌آید تا بر اساس عملکرد آن‌ها انتخاب نهایی صورت گیرد.





منبع : ایمنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار