معاون تربیت بدنی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه از کسب مقام سوم تیم بسیج دختران کرمانشاه در جشنواره بازی های بومی و محلی کشور به میزبانی استان کردستان خبر داد.
کد خبر: ۴۶۳۴۳۰
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۷ 20 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایرنا،سرهنگ پاسدار حسین نوری  اظهار کرد: بازی های بومی و محلی شامل رشته های هفت سنگ، دال پلان، سه گانه، طناب کشی و دارت بود که جمع امتیاز تمامی این رشته ها قهرمان تیمی را مشخص می کرد.

وی خاطرنشان کرد: تیم بانوان کرمانشاه در نهایت با کسب مقام اول در رشته دارت و کسب مقام سوم در رشته های پلان و هفت سنگ، توانست در مجموع رشته های برگزار شده عنوان سوم بازی های بومی و محلی خواهران بسیج کشور را بدست آورد.

سرهنگ نوری افزود: تیم های بسیج خواهران استان های مرکزی و مازندران نیز به ترتیب عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی را از آن خود کردند.

مسئول بسیج ورزشکاران سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه همچنین به ترکیب تیم های بسیج خواهران کرمانشاه در جشنواره بازی های بومی و محلی اشاره کرد و گفت: آزاده قمری، محدثه قنبری، پریسا گراوندی، زهرا مرادی، شیرین اسماعیلی و طاهره شکری ترکیب تیم هفت سنگ را تشکیل می دادند.

وی ادامه داد: محبوبه پاک منش، خدیجه چراغی و الهام جلیلیان نیز ترکیب تیم پلان و زینب سپیدبن نیز تنها ورزشکار کرمانشاهی در رشته سه گانه بود.

سرهنگ نوری همچنین با بیان اینکه خدیجه چراغی و الهام جلیلیان بازیکنان تیم دارت بانوان بسیجی کرمانشاه را تشکیل می دادند، از شهین فیضی به عنوان سرمربی تیم بومی و محلی کرمانشاه یاد کرد.

معاون تربیت بدنی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه افزود: در حاشیه این رقابت ها مسابقات طناب زنی و یک قل دوقل نیز برگزار شد که آزاده قمری در طناب زنی مقام دوم و محدثه قنبری در یک قل دوقل مقام سوم را کسب کردند.

وی خاطرنشان کرد: در جشنواره بازی های بومی و محلی استان های کردستان (2 تیم)، کرمانشاه، اردبیل، ایلام، چهارمحال و بختیاری، زنجان، لرستان، مرکزی، تهران، شهرستان های استان تهران، البرز، گیلان و مازندران حضور داشتند.

سرهنگ نوری در پایان اظهار کرد: جشنواره 3 روزه بازی های بومی محلی خواهران بسیج کشور یادواره 5400 شهید استان کردستان و شهید شاخص 'مرجان نازقلچی' به‌ میزبانی سپاه بیت المقدس استان کردستان، در دانشگاه شهر سنندج برگزار شد و چهارشنبه شب پایان یافت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار