رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: تلاش می کنیم در کمترین زمان ممکن ترمیم و بازسازی بیمارستان صورت گیرد.
کد خبر: ۴۶۳۵۱۶
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۱ 20 July 2017
به گزارش تابناک : سید حسین داودی در مورد جزئیات بازسازی بیمارستان ۳۲ تختخوابی حاجی آباد که روز گذشته دچار آتش سوزی شده بود، ضمن ابراز تاسف از بروز این حادثه بیان داشت: از مدیریت بسیار خوب و به موقع همه همکارانم در شبکه بهداشت و بیمارستان حاجی آباد  که موجب نجات جان بیماران و پرسنل شد تقدیر و تشکر میکنم .

وی با اشاره به اینکه خسارات مالی نسبتا زیادی به ابنیه و انبار دارویی و تجهیزات پزشکی وارد شده، گفت : خوشبختانه این آتش سوزی به دلیل مدیریت بسیار خوب و همکاری همه ارگانهای ذیربط به خوبی کنترل و اطفاء شد و خسارت جانی نداشت.

رئیس دانشگاه به همه اعضاء کمیته بحران خاطر نشان کرد که از امروز باید تمام تلاش خود را جهت بازگشت بیمارستان به حالت قبل به کارگیرند و از معاونین و مدیران دانشگاه هم خواست تا ترمیم و بازسازی فوری ، بیمارستان را در دستور کار خود قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: در این کمیته مقرر گردید تیمهای کارشناسی تخصصی برای بررسی و ترمیم در قسمتهای مختلف از جمله تاسیسات، فنی، هتلینگ آغاز به کار کنند.

در پایان دکتر داودی از تلاش و همکاری فرمانداری، آتش نشانی، دادگستری، نیروی انتظامی، سپاه و بسیج و هلال احمر و سایر ادارات همکار صمیمانه تقدیر و تشکر کرد.





منبع : مهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار