شهردار شیراز گفت: سرانه فضای سبز شیراز از 15 متر درسال 89 به 23 متر تا پایان سال گذشته افزایش یافته است.
کد خبر: ۴۶۳۶۹۰
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۰ 21 July 2017
تابناک فارس به نقل از خبرگزاری فارس: علیرضا پاک فطرت درحاشیه افتتاح 5 پروژه زیست‌محیطی، خدماتی وعمرانی و آغاز عملیات اجرایی تفاطع غیر همسطح هفت تنان و چهل مقام در سخنانی اظهار داشت: هجدهمین افتتاحیه پروژه‌های شهرداری درحالی آغاز می‌شود که از ابتدای سال جاری تا کنون 73 پروژه  بزرگ و کوچک به بهره‌برداری رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: بازگشایی زیرگذر علی‌بن حمزه (ع)، بوستان خانواده سرداران، ساختمان جدید شهرداری منطقه 3، پارک شهر امام حسن (ع) و عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح هفت‌تنان و چهل‌مقام با اعتباری افزون بر330 میلیارد ریال ازجمله پرژوه‌هایی است که همزمان اجرایی شده است.

شهردار شیراز تصریح کرد: بهره‌برداری از ساختمان جدید شهرداری منطقه 3 با 2 هزار و 500 متر مربع زیربنا در راستای تکریم کارکنان شهرداری جهت ارائه خدمات بهتر به مردم و نیز ارباب رجوع است.

پاک فطرت بیان داشت: اتمام عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح هفت‌تنان و چهل‌مقام در ناحیه 3 شهرداری شیراز گامی موثر در تسهیل عبور و مرور مراکز توریستی و گردشگری است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری موظف است از امنیتی که در کشور به ویژه در استان فارس وجود دارد استفاده کرده و در اجرای زیرساخت‌های عمرانی، فرهنگی و اقتصادی گام‌های موثری را بردارد، افزود: با توجه به شرایط زیست‌محیطی و احداث پارک و باغ‌های خانواده، شیراز به عنوان شهری انسان‌محور در کشور شناخته شده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار