استاندار خوزستان برای برطرف کردن مشکلات گروه ملی صنعت فولاد ایران تلاش‌های خوبی انجام داده که قابل تقدیر است و می دانم که در این زمینه کوتاهی نکرده است ولی در تهران گره در کار افتاده و سامان دادن به وضعیت اسفبار این کارخانه از حوزه مسئولان استانی خارج بوده و نیازمند ورود مسئولان قضائی و کشوری است
کد خبر: ۴۶۳۹۲۲
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۱ 21 July 2017
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز در خطبه های امروز نمازجمعه اهواز خواستار رفع مشکلات گروه ملی صنعتی فولاد شد.

آیت الله موسوی جزایری با اشاره به شرایط نگران کننده این شرکت گفت: از مسئولان ارشد قضائی کشور تقاضا داریم به مشکلات این شرکت ورود کنند و به وضعیت هزاران کارگر و خانواده‌های آن‌ها رسیدگی کنند.

خطیب جمعه اهواز افزود: به مسئولان قضایی و بانک ملی ایران به طور جدی تذکر می‌دهیم که اجازه ندهند با تعطیلی این چنین کارخانه تولیدی بزرگ و مهمی مشکلات خوزستان چند برابر بشود.

وی گفت: استاندار خوزستان برای برطرف کردن مشکلات گروه ملی صنعت فولاد ایران تلاش‌های خوبی انجام داده که قابل تقدیر است و می دانم که در این زمینه کوتاهی نکرده است ولی در تهران گره در کار افتاده و سامان دادن به وضعیت اسفبار این کارخانه از حوزه مسئولان استانی خارج بوده و نیازمند ورود مسئولان قضائی و کشوری است.

موسوی جزایری با اشاره به مشکلاتی که برای پرداخت حقوق کارگران با توقف فعالیت کارخانه ایجاد شده، ابراز امیدواری کرد هر چه زودتر وضعیت اسفبار این کارخانه به شکل سابق برگردد و با راه‌اندازی مجدد این مشکلات رفع شود.

نماینده ولی فقیه در استان همچنین به تشییع پیکر ۱۷ شهید دوران دفاع مقدس در شهرهای مختلف استان اشاره کرد و گفت: مردم عزیز خوزستان استقبال باشکوهی از این شهدا کردند که نشان دهنده وفاداری آنها به راه امام راحل و شهدای عزیز است. 

وی گفت: اگر فداکاری‌های شهدای عزیز نبود معلوم نبود وضعیت کشور و نظام ما در چه شرایطی قرار داشت و لذا همه ما به شهدا و خانواده های آنان مدیون هستیم.

امام جمعه اهواز همچنین درباره سالروز شهادت امام جعفز صادق(ع) و دهه کرامت مطالبی را بیان نمود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار