این روزها اخبار استخدام پدر آتنا اصلانی به بحث داغ برخی خبرگزاری ها، سایتها و شبکه های اجتماعی تبدیل شده است این در حالی است که مشخص نیست بالاخره کدام مسئول مجوز استخدام بهنام اصلانی پدر آتنا را داده است!
کد خبر: ۴۶۴۱۲۴
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۰ 22 July 2017

تابناک اردبیل: قصه تلخ "آتنا اصلانی” کودک معصومی که در پارس آباد مغان گرفتار چنگال مرد گرگ صفتی شد و به قتل رسید؛ غصه نه تنها شهرستان پارس آباد بلکه تمام ایران زمین شده است. بطوری که از رئیس جمهور، نماینده ولی فقیه، وزا، هنرمندان، ورزشکاران گرفته تا اقشار مختلف مردم کشورمان همگی به نوعی متاثر از این اتفاق تلخ شدند و با دادن بیانیه و پیام تسلیت با خانواده آتنا اصلانی ابراز همدری کردند.

این روزها در حالی خانواده اصلانی در شوک این حادثه ناگوار هستند که آرامش آنها به نوعی با قصاص قاتل آتنا تسکین خواهد یافت. هر چند این سرنوشت تلخ به گونه ای نیست که در مدت زمانی کوتاه از ذهن خانواده اصلانی پاک شود اما همین که حکم اعدام قاتل جانی در سریعترین زمان ممکن اجرا شود، تا حدودی می تواند آرامش از دست رفته به این خانواده برگردد.

از این حرفها که بگذریم، این روزها اخبار استخدام پدر آتنا اصلانی به بحث داغ برخی خبرگزاری ها، سایتها و شبکه های اجتماعی تبدیل شده است و در حالی که خانواده اصلانی داغدار دختربچه از دست رفته خود هستند، این خبرگزاری ها و سایتها به نقل از رئیس جمهور و مسوولان ارشد استانی و کشوری از استخدام پدر آتنا خبر می دهند.

این اخبار در حالی مطرح است که مشخص نیست بالاخره کدام مسئول مجوز استخدام بهنام اصلانی پدر آتنا را داده است!

در زیر به اخباری که از سوی رئیس جمهور، استاندار اردبیل و نماینده مردم شهرستانهای پارس آباد و بیله سوار در رابطه با استخدام پدر‌ آتنا نقل قول شده را مشاهده می کنید.

وزیر کار: پدر آتنا با دستور رئیس جمهور شاغل شد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از دستور رئیس جمهوری برای رسیدگی به وضعیت اقتصادی خانواده آتنا اصلانی خبر داد و گفت: پدر آتنا با دستور رئیس جمهوری در یکی از مجتمع های کشت و صنعت مشغول به کار شد و قرار است خانواده وی به خانه ی مناسبی منتقل شوند.

***

با دستور استاندار اردبیل؛ خانواده آتنا اصلانی مورد حمایت نهادهای اجتماعی قرار میگیرد

از اول مردادماه پدر وی در یک شرکت دولتی مشغول بکار شده و مسکنشان هم فراهم می شود.

***

نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار در مجلس: استخدام پدر آتنا در شرکت پارس مهیا گردید

شکور پورحسین گفت: طی جلسه ای که با مدیرعامل محترم شرکت سرمایه گذاری بانک ملی در تهران داشته ام مجوز استخدام نامبرده را که بصورت ویژه خواست عموم مردم بود، دریافت کرده و ان شالله نامبرده از اول مردادماه در  شرکت پارس مشغول بکار خواهند شد.

***

پدر آتنا: به هیچ کس نگفته ام برایم کار پیدا کند

این اخبار در حالی از سوی مسوولان مطرح است که مشغول به کار شدن بهنام اصلانی پدر آتنا از زبان خودش طی تماس تلفنی بصورت رسمی تکذیب شد.

پدر آتنا می گوید: به هیچ کس نگفته ام برایم کار پیدا کند. زیرا که قبل از اعدام قاتل آتنا به هیچ چیز به غیر از دعا و حمایت مردم احتیاج ندارم.

منبع: آران مغان
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مستخدم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۱
رفتارهای عوام فریبانه دولت مدعی امید تمامی ندارد من خودم با چندین سال سابقه کار در کشت وصنعت ، وسایر همکارانم حدود دو ماهست حقوق نگرفته ایم انوقت میخواهند پدر ان طفل معصوم را از چاله دستفروشی دربیاورند وبه چاه یک شرکت ورشکسته بیندازند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار