نخستین کنگره ملی سرطان، ساعتی پیش در بیمارستان فوق تخصصی رضوی آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۴۶۴۶۴
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۲ 11 June 2015
این کنگره، با حضور بیش از 300 متخصص در حوزه های پیشگیری و درمان سرطان، در محل بیمارستان فوق تخصصی رضوی آغار به کار کرد.

مدیر عامل بیمارستان فوق تخصصی رضوی در آغاز این کنگره دو روزه ضمن تشکر از توجه ویژه تولیت آستان قدس رضوی به مقوله درمان و پژوهش‌های درمانی اظهار داشت: سرطان یکی از معضلات بزرگ پزشکی کشور محسوب می شود که نیاز به توجه در تمامی زمینه‌ها دارد.

وی افزود: توجه اکثر پزشکان، بر روی تجویز دارو و شیمی درمانی بوده و از جنبه‌های دیگر آن غافل بوده اند در حالی که تمرکز بیمارستان رضوی بر روی تشخیص سرطان است و در این زمینه امکانات زیادی نیز در اختیار دارد.

رئیس بیمارستان فوق تخصصی رضوی ضمن تشکر از حضور پررنگ و تاثیرگذار متخصصان کشور در کنگره تخصصی سرطان گفت: این گونه کنگره‌ها بستر مناسبی است برای به اشتراک گذاشتن تجربه‌های پزشکان و متخصصان کشور برای دستیابی به نتایج ارزشمند علمی.

وی در پایان خاطرنشان کرد که طرح ساخت مدرن ترین مرکز پژوهشی درمانی سرطان در کشور توسط پروفسور علی گرجی، به بیمارستان رضوی ارائه شده است که توضیحات بیشتر را در زمینه این مرکز در این همایش ارائه خواهند کرد.

در کنگره تخصصی سرطان، 28 مقاله، 154 پوستر و 5 پانل تخصصی با موضوعات تازه های سرطان پستان، ژنیکولوژی، تومورهای مغز و کولورکتال، طی 2 روز ارائه خواهد شد.

همچنین در روز نخست برپایی کنگره، جراحی کنسر رکتوم (سرطان روده بزرگ) از طریق پوشش تصویری همزمان برای شرکت کنندگان در کنگره به نمایش در خواهد آمد.

بیمارستان فوق تخصصی رضوی تاکنون بیش از 90 کنگره علمی در سطح ملی و بین المللی برگزار کرده است و کنگره سرطان را در حالی برگزار می‌کند که در زمینه ارائه خدمات پزشکی و درمانی به بیماران سرطانی با توجه به برخورداری از مرکز پزشکی هسته‌ای، بخش رادیوتراپی و انکولوژی و همین طور دسترسی به بیش از 100 نمونه بافت سرطانی در زیست بانک خود در خاورمیانه پیشرو به شمار می رود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار