بر اثر اين واژگوني سردار"غلامرضا صادقي فرد"به دليل شدت جراحات در بيمارستان حضرت ابوالفضل(ع) شهرستان ميناب به درجه رفيع شهادت نايل گرديد و راننده آن نيز در بيمارستان خاتم الانبياء بندرعباس تحت درمان مي باشد.
کد خبر: ۴۶۴۷۰۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۴ 23 July 2017
 به گزارش تابناک مازندران،سردار "هوشنگ حسینی" فرمانده دریابانی استان مازندران از شهادت سردار شهيد غلامرضا صادقي فر فرمانده پايگاه درياباني سيريک استان سیستان و بلوچستان در حين انجام ماموريت خبر داد.  
 
سردار حسینی افزود:در پي کسب خبري مبني بر فعالیت قاچاقچیان در سواحل سيريک، سريعا این خبر در دستور کار اطلاعاتي مرزبانان قرار گرفت.  
 
وي خاطرنشان کرد:اکيپ گشت خودرويي به سراکيپي فرمانده پايگاه درياباني سيريک جهت بررسي موضوع به منطقه اعزام گشته که در حين گشت زني خودروي گزارش شده به رویت مرزبانان می رسد.  
 
حسینی در ادامه گفت:مرزبانان با رعايت جوانب ايمني اقدام به تعقيب خودروي مذکور نموده که در همين حين يک دستگاه خودروي پژو405 در قالب اسکورت، خود را به خودروي مامورين رسانيده و با وارد آوردن ضربه به خودروي مامورين باعث واژگوني آن شده است.  
 
اين مقام مسئول تصريح کرد: بر اثر اين واژگوني سردار"غلامرضا صادقي فرد"به دليل شدت جراحات در بيمارستان حضرت ابوالفضل(ع) شهرستان ميناب به درجه رفيع شهادت نايل گرديد و راننده آن نيز در بيمارستان خاتم الانبياء بندرعباس تحت درمان مي باشد.  
 
فرمانده درياباني استان مازندران در خاتمه شهادت سردار"صادقي فرد"را خدمت آقا امام زمان(عج)ونايب برحقش امام خامنه اي(مدظله) ،کليه همرزمانش، ملت شهيد پرور ایران و خانواده آن شهيد والا مقام تبريک و تسليت گفت.
 
سردار"هوشنگ حسینی" گفت : اولین مراسم وداع با پيکر پاک و مطهر سردار شهيد"غلامرضا صادقي فرد" فرمانده پايگاه درياباني سيريک بعد از ورود به استان مازندران و با حضور خانواده معظم شهدا، مسئولان و همرزمان سردار شهید در ناجا در فرودگاه ساری به انجام رسید.  
 
وي افزود : همچنين مراسم تشييع ديگري ازساعت830 روز یکشنبه از مسجد جامع شهرستان ساری تا میدان شهدا برگزار می گردد؛ سپس با انتقال شهید به شهرستان قائمشهر تدفین این سردار بزرگ ایران اسلامی در روستای "بالا لموک" به انجام می رسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار