بحث حریم خصوصی بودن یا نبودن داخل خودرو مبحثی است که در این ایام کارشناسان مرتبط بارها به آن پرداخته اند و مشخص شده طبق قانون نیروی انتظامی موظف به برخورد با هنجارشکانان است.
کد خبر: ۴۶۵۳۰۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۷ 23 July 2017
تابناک رضوی به نقل ازگروه فرهنگی صابرنیوز: اینکه قبل از برخوردهای سلبی باید دستگاه های فرهنگی ورود و فرهنگ سازی کنند موضوعی است که بارها به آن تأکید شده اما متأسفانه کمتر مورد توجه مدیران مربوطه قرار گرفته است و کار به جایی رسیده که دیگر سخن از بد حجابی نیست بلکه بی حجابی عامل نگرانی دغدغه مندان فرهنگی کشور شده است.

اما وقتی صحبت از بی حجابی است نه بد حجابی ، طبق قانون باید نیروی انتظامی ورود کند تا از حقوق شهروندی دیگر اعضاء جامعه حمایت کند .

 سئوال مهم و مطالبه مردم و بخصوص دغدغه مندان جامعه اسلامی این است که جناب آقای سردار اشتری و مسئولین محترم راهنمایی و رانندگی ، چرا بیش از 2 سال است که با مسئله مهم و هنجار شکن بی حجابی و بد حجابی که توسط رانندگان و سرنشینان خانم ترویج و انجام می شود ، برخورد قانونی نمی شود ؟ ( و یا اینگونه احساس می شود ) براساس قانون هم نیروی انتظامی و هم پلیس راهور ، وظیفه برخورد با این معظل و بی قانونی را دارند . متاسفانه در سطح شهرهای بزرگ و خصوصاً تهران و بویژه خیابانهای بالاشهر و همچنین در سطح جاده ها و بخصوص جاده های شمال ، شاهد این هنجار شکنی و از همه مهمتر بی تفاوتی مامورین موظف هم هستیم .

برادران محترم انتظامی و راهنمایی و رانندگی ، چگونه سیگار و موبایل در ابعاد کوچک توسط مامورین دیده و تبلیغ می شود که اعمال قانون خواهند شد ، ولی بی حجابی و ترویج منکر علنی در ابعاد بزرگتر دیده نمی شود ؟ آیا برخورد با این مروجین و قانون شکنها و افرادی که علناً قانون و اعتقادات مردم را زیر پا می گذارند ، وظیفه مردم و امر به معروف و نهی از منکر تلقی می شود ؟ 
پس کمی هم به فکر مردم متدین و قوانین شرع مقدس باشید و ضمن برخورد با این بی قانونی ها این موضوع را هم از طریق تلویزیون و اخبار برای عموم مردم مطرح نمائید .

امید است دستگاه های فرهنگی با ترویج اهمیت فرهنگ حجاب سعی در فرهنگ سازی در این جنگ فرهنگی که غرب علیه خانواده و دین مان تدارک دیده ف باشند اما اگر سهل انگاری و یا ضعف در اجرای صحیح اهمیت و جایگاه حجاب در جامعه صورت گرفت می بایست که نیروی محترم انتظامی با خاطیان برخورد کند 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار