رییس شورای شهر رشت ؛
تابناک / مسعود کاظمی امروز در جمع خبرنگاران با دعوت از سرپرست شهرداری رشت جهت پاسخگویی به برخی از اتفاقات اخیر در جمع اعضای شورای اسلامی شهر رشت اظهار کرد: کمتر از دو ماه به پایان عمر شورای چهارم رشت باقی‌مانده و اعضای شورا بر اساس قانون و وجدانا باید با اشرافیت کامل به مباحث شهری رسیدگی کنند.
کد خبر: ۴۶۵۵۲۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۲ 24 July 2017
تابناک / مسعود کاظمی امروز در جمع خبرنگاران با دعوت از سرپرست شهرداری رشت جهت پاسخگویی به برخی از اتفاقات اخیر در جمع اعضای شورای اسلامی شهر رشت اظهار کرد: کمتر از دو ماه به پایان عمر شورای چهارم رشت باقی‌مانده و اعضای شورا بر اساس قانون و وجدانا باید با اشرافیت کامل به مباحث شهری رسیدگی کنند.

وی با اشاره به خرید ماشین‌آلات برف‌روب موردنیاز رشت تصریح کرد: سرپرست شهرداری رشت در اسرع وقت لیست دستگاه‌های برف‌روب موردنظر و برآورد قیمت آنان را به اعضای شورا اطلاع دهد.

کاظمی با اعلام اینکه قرار بود لیست بدهکاران دانه‌درشت به شهرداری رشت به اطلاع اعضای شورا برسد بیان کرد: شهردار اسبق رشت بارها این موضوع را مطرح کرد و در حال حاضر از سرپرست شهرداری تقاضا دارم در اسرع وقت اسامی این افراد را به اعضای شورا معرفی کند.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت افزود: باید میزان بدهی و طلب شهرداری رشت کاملاً مشخص و به اطلاع اعضای شورای شهر برسد.

وی با انتقاد از عملکرد واحد خدمات شهری شهرداری رشت گفت: باگذشت چند روز از سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) همچنان بنرهای تسلیت در سطح شهر رشت دیده می‌شود و متأسفانه واحد خدمات شهری در این خصوص به وظایف خود عمل نمی‌کند.

کاظمی با اشاره به پیش رو بودن میلاد کریمه اهل‌بیت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر تصریح کرد: خدمات شهری شهرداری رشت هرچه سریع‌تر نسبت به جمع‌آوری بنرهای سالروز شهادت امام صادق (ع) وارد عمل شده و در خصوص آذین‌بندی میلاد حضرت معصومه (س) وارد عمل شود.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت در خصوص نصب بنرهای غیراستاندارد در مقابل پارک‌ها و فضای سبز شهرداری رشت افزود: سرپرست شهرداری رشت در اسرع وقت این موضوع را پیگیری و بر اساس ضوابط اقدام شود.

کاظمی با تأکید بر اینکه در اجرای قوانین و مقررات باکسی تعارف نداریم گفت: از سرپرست شهرداری رشت تقاضا دارم از انتصاب مدیرانی که در امورات شهرداری وقفه ایجاد می‌کنند اجتناب کند.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با انتقاد از وضعیت سرای محلات رشت تصریح کرد: تعداد زیادی از سرای محلات رشت تعطیل‌شده و این اقدام با اهداف در نظر گرفته‌شده برای سرای محلات به‌خصوص در فصل تابستان تناقض دارد.

وی فصل تابستان را زمانی مناسب برای تحقق بخشی از اهداف در نظر گرفته‌شده برای سرای محلات دانست و گفت: متأسفانه تعداد زیادی از سرای محلات رشت به دلایل نامعلوم تعطیل‌شده‌اند.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اعلام اینکه مباحثی در خصوص پرداخت‌های هنگفت به برخی از رسانه‌ها در دوران فعالیت شهردار اسبق رشت مطرح است گفت: شنیده‌ها حاکی از آن است که به تعدادی از رسانه‌ها در دوران فعالیت شهردار اسبق رشت دو میلیارد تومان پرداخت‌شده است و در این راستا و به‌منظور بررسی این موضوع از سرپرست شهرداری تقاضا دارم لیست رسانه‌هایی که این مبالغ را دریافت کردند به اطلاع اعضای شورا برساند تا بررسی کنیم که در قبال چنین پرداخت‌های هنگفتی چه خدماتی توسط رسانه‌های مذکور به شهرداری ارائه‌شده است.

کاظمی با اعلام اینکه سرپرست شهرداری رشت به‌عنوان کفیل شهرداری و سازمان‌های تابعه است گفت: سرپرست شهرداری رشت تا زمانی که در این جایگاه مشغول به فعالیت است باید در صورت مشاهده هرگونه نقص و ایراد آن را تذکر و برطرف کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار