کد خبر: ۴۶۵۶۴۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۱ 24 July 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛ رییس حوزره هنری یزد از برگزاری‌ هفتمین محفل طنز «قندشکن» در شامگاه چهارم مرداد با حضور روح الله احمدی در نارنجستان هنر این مرکز خبر داد.

«محمدصادق کوچک‌زاده» با اشاره به برگزاری محافل طنز قند شکن، اظهار کرد‌: هفتمین محفل ماهانه طنز «قندشکن» چهارشنبه چهارم مردادماه با حضور طنزپردازان در نارنجستان هنر حوزه هنری استان برگزار می‌شود.

وی افزود: مهمان این محفل روح‌الله احمدی شاعر و طنزپرداز موفق کشورمان و مجری برنامه نیز حجت الاسلام مهدی پرنیان مسئول دفتر طنز حوزه هنری یزد خواهد بود که شعرخوانی طنز هم خواهند داشت .

رییس حوزه هنری یزد گفت: در این محفل شاعران و طنزپردازان آثار خود را در زمینه «عفاف و حجاب» و موضوع آزاد قرائت می‌کنند که در پایان به اثر برتر از دیدگاه کارشناس و مهمان برنامه جایزه‌ای اهدا خواهد شد .

کوچک‌زاده ادامه داد: طنزپردازان و علاقه‌مندان تا صبح چهارشنبه هفته جاری می‌توانند آثار شعر و نثر خود را جهت خواندن در این محفل به رایانامه qandshekan@gmail.com ارسال کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36231400 داخلی 26 تماس بگیرند .

محافل ماهانه طنز «قندشکن» اولین چهارشنبه‌ هرماه با حضور هنرمندان، شاعران، نویسندگان و طنزپردازان در حوزه هنری یزد برگزار می‌شود و حضور در این محفل برای اهالی فرهنگ و هنر، دانشجویان، دانش آموزان و عموم علاقه‌مندان آزاد است .

گفتنی است؛ روح‌الله احمدی متخلص به «بلبل» متولد 1368در تهران دارای مدرک کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات است .

این شاعر و طنزپرداز جوان که از حدود 20 سالگی به نوشتن طنز رو آورده، همکاری با نشریات مختلفی همچون رشد جوان و نوجوان، ماهنامه سپیده دانایی و روزنامه وقایع تهرانیه را در کارنامه‌ دارد .

علاقه‌مندان برای حضور در «قندشکن» هفتم می‌توانند ساعت 21 چهارشنبه چهارم مردادماه به نارنجستان هنر حوزه هنری واقع در چهار راه فاطمیه، ابتدای خیابان آیت الله کاشانی، کوچه آزادی مراجعه کنند.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار