طاهره ایبد در گفتگو با تابناک:
نویسنده حوزه کودک و نوجوان بابیان اینکه جهان بینی و اندیشه ی نویسندگان کودک و نوجوان در یک دوره ی طولانی کمرنگ بوده است، گفت: تا هنگامی که نگرش و جهان بینی نویسنده مطرح نشود نمی توانیم پیام آثار خود را به دنیا منتشر کنیم.
کد خبر: ۴۶۵۹۵۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹ 24 July 2017
طاهره ایبد روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تابناک از کرمانشاه با اشاره به اینکه در طول چند سال گذشته نویسندگان روی اندیشه و‌جهان بینی برای ارایه آثارخود در سطح جهانی، تاکید دارند، اظهارداشت: مسئله ی جهان بینی با پیام و‌محتوا بصورت جداگانه تعریف می شوند که لازم است  دولتمردان از نویسندگان برای انتقال آثار خود به مخاطب، حمایت کنند.

وی در ادامه به  کتاب * پریانه های لیاسند ماریس* اشاره کرد و افزود: این کتاب چند لایه و از عناصر نمادین در فرهنگ های مختلف برای نگارش آن استفاده کرده ام وانتخاب اسم کتاب ترکیبی از اسامی مختلف است که نماد هستند.

این نویسنده حوزه ی کودک و نوجوان اظهارداشت: اولین کتاب من در سن ۲۱ سالگی به اسم * صالح* در قالب داستان بلند در انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به چاپ رسید.

ایبد با بیان اینکه کتاب * پریانه های لیا سند ماریس* برای رده های سنی ۱۲ تا ۱۶ سال نوشته شده است، خاطر نشان کرد: مخاطب این کتاب علاوه براین رده سنی، کودکان با رده سنی مختلف آنرا مطالعه می کنند.

وی ادامه داد: ۸۵ عنوان مجموعه داستان و طنز برای  رده های سنی بزرگسالان، نوجوانان، کودکان و خردسالان منتشر کرده ام، که مجموعه ی طنز * خانواده آقای چرخشی*بعنوان برنده ی جایزه * پروین اعتصامی *در فهرست کتاب های خواندنی سال ۲۰۰۵ کتابخانه * مونیخ * آلمان قرار گرفت.

گفتگو از حدیث جمشیدی



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار