مدیر عامل بنیاد بین المللی امام رضا (ع)؛
مدیرعامل بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) گعت: ازجمله فعالیت‌های بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) برای سال 2017 در هشت کشور ازجمله اندونزی، پاکستان، هند، روسیه و برزیل نشست و همایش تخصصی با موضوع سیره و فرهنگ رضوی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۶۶۰۷۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۴ 24 July 2017
به گزارش تابناک خراسان رضوی، اکبر شیخ با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حوزه تولید محتوا امسال 64 اثر تولید شده که نسبت به تعداد 33 اثر سال گذشته شاهد رشد 94 درصدی در این بخش هستیم. در این خصوص یک دوره چهارجلدی کتاب با موضوع سبک زندگی در دست ویراستاری قرار دارد که با اتمام آن به چاپ می‌رسد.
شیخ با اشاره به بودجه بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) در سال جاری تصریح کرد: طی سال‌های 94 تا 96 بودجه بنیاد هیچ رشدی نداشته است و همان هشت میلیارد و 600 میلیون تومان باقی‌مانده است.
نقطه مطلوب ترویج فرهنگ رضوی کاهش جرایم است
وی از آسیب‌شناسی تمامی برنامه های جشنواره خبر داد و اظهار کرد: براین اساس تمامی برنامه ها مورد نظارت قرار می گیرند و امکان دارد برای دوره بعد برنامه های جدید و خلاقانه دیگری جایگزین آنها شوند.
مدیرعامل بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) با اشاره به نقش حوزه‌های علمیه در برگزاری جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) ابراز کرد: در خصوص ترویج فرهنگ رضوی چندین نهاد هستند که باید در کنار یکدیگر به فعالیت بپردازند که ازجمله آن‌ها می‌توان به حوزه‌های علمیه اشاره کرد.
وی ادامه داد: تاکنون حوزه علمیه قم، بنیاد پژوهش‌های آستان قدس رضوی، حوزه علمیه مشهد، مکتب نرجس و ... نشست‌های مشترکی برگزارشده است که امیدواریم دستاورد آن تولیدات علمی جدید باشد که بتواند موردتوجه مخاطبان در سطوح فردی، خانوادگی و اجتماعی قرار بگیرد.
شیخ اضافه کرد: همچنین در شورای عملی و پژوهشی بنیاد امام رضا(ع) اساتید حوزه علمیه حضور دارند که موضوعات را از دیدگاه حوزوی نقد و بررسی می‌کنند.
وی از اجرای طرح رایحه رضوی خبر داد و عنوان کرد: در قالب این طرح تمام تولیدات جشنواره در تمامی نمایشگاه‌های فرهنگی سراسر کشور به نمایش گذاشته می‌شود.
مدیرعامل بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) ابراز کرد: تولید کتاب، پویانمایی، فیلم کوتاه و بلند ازجمله موضوعات مهمی است که در دوره‌های بعدی سرمایه‌گذاری ویژه‌ای در این خصوص صورت می‌گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار