جمعیت دفاع از ملت فلسطین در حمایت از انتفاضه سوم ملت فلسطین و مسدودسازی دربهای مسجدالاقصی بیانیه صادر کرد.
کد خبر: ۴۶۶۱۷۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۹ 24 July 2017
به گزارش تابناک رضوی در متن بیانیه آمده است:
جمعیت دفاع از ملت فلسطین ضمن اعلام حمایت خویش از انتفاضه سوم ملت فلسطین ،مسدودسازی دربهای مسجد الاقصی برروی فلسطینیان را به شدت محکوم  می کند و حمایت همه جانبه خویش را ازملت فلسطین تا آزادی قدس اعلام می کند .

این اقدامات که در راستای یهود سازی مسجدالاقصی صورت گرفته است ،همان اقدامات تروریستهای تکفیری در تخریب مساجد و بناهای تاریخی مسلمانان در منطقه می باشد که همه آنها با حمایت های آمریکا و اعراب هم پیمان آنها در منطقه اتفاق می افتد که وجهه ای دیگر از حقوق بشر آمریکایی را به نمایش گذاشته است.

انفعال و سکوت کشورهای اسلامی در خصوص این تجاوز آشکار رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی که مکانی مقدس برای تمامی مسلمانان می باشد ،غیر قابل قبول است وپیامدهای آن متوجه تمام آنان خواهد بود .

لذا لازم است که دولت اسلامی وملت مسلمان جهان صریحا موضع خود را نسبت به این اقدام اعلام کنند.

هرگونه تخریب و تغییر ابنیه ی داخل مسجدالاقصی و خود این مکان شریف ،تجاوز آشکار به مقدسات همه ی مسلمانان بوده و تخریب فرهنگ و بافت اسلامی این مکان می باشد .

بیت المقدس و حرم شریف قدس نماد سرزمین ملت فلسطین می باشد که در مقابل این چنین اقدامات تجاوز کارانه ای نسبت به آن واکنش شدید .ملت فلسطین و جوانان فلسطینی را در پی خواهد داشت که با مرور زمان امکان تشدید آنها وجود دارد .

پدیده شوم تروریست های تکفیری امروز ناشی از سازش دیروز جهان اسلام با پدیده شوم رژیم صهیونیستی است .

حال وقت آن رسیده است که جهان اسلام با عمل به آیات صریح قرآن برای مبارزه با ظلم و استکبار با اتحاد و مقاومت به پا خیزد و از برادران و خواهران مسلمان خود که مورد ستم ایادی ظلم و شیطان قرار گرفته اند ،حمایت همه جانبه نمایید .

جمهوری اسلامی ایران در تمامی این سالها این پرچم را برافراشته نگه داشته است و به دست نسل های بعدی تا آزادی کامل فلسطین و نابودی رژیم صهیونیستی خواهد سپرد.

روابط عمومی جمعیت دفاع از ملت فلسطین خراسان رضوی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار