مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی:
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی گفت: همزمان با دهه کرامت و ایام میلاد حضرت امام رضا(ع) نشست تخصصی کتاب خوان فرهنگ رضوی با همکاری بنیاد پژوهشهای اسلامی آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۶۶۲۱۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۹ 24 July 2017
به گزارش تابناک رضوی،به نقل از خبرگزاری تسنیم،حسین اکبری در نشستی خبری ، اظهار داشت: همزمان با دهه کرامت و ایام میلاد حضرت امام رضا(ع) نشست تخصصی کتاب خوان فرهنگ رضوی توسط اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی و با همکاری بنیاد پژوهشهای اسلامی آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی با تبریک دهه کرامت میلاد حضرت فاطمه معصومه(ع) گفت: در راستای ترویج فرهنگ و سبک زندگی رضوی نشست کتاب خوان تخصی فرهنگ رضوی با معرفی کتاب‌هایی در این خصوص در ایام دهه کرامت برگزار می‌شود.
اکبری دعوت از نویسنده کتاب "ده قصه از امام رضا(ع)" از کتاب‌های ارائه شده در مسابقه هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی را ازنکات خاص این نشست عنوان کرد و گفت: مژگان شیخی در این نشست درباره کتاب خود که در حوزه کودک و نوجوان نگارش یافته است مطالبی ارائه می‌کند.
وی افزود: در این نشست چهار نفر از نویسندگان مطرح کشور در حوزه فرهنگ رضوی به معرفی آثار خود خواهند پرداخت.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی بیان کرد: در این نشست محمد رضا شرفی‌جم به معرفی کتاب "مهارت‌های زندگی در سیره رضوی" خواهد پرداخت و گزیده عکس‌های تاریخی حرم مطهر امام رضا(ع) توسط  بهزاد نعمتی دیگر نویسنده و پژوهشگر حوزه فرهنگ رضوی معرفی خواهد شد.
وی افزود: معرفی کتاب "در دامن مهر" توسط نویسنده کتاب اعظم رحمت آبادی نیز در ادامه مورد بررسی قرار خواهد گرفت و از عموم علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی دعوت می‌شود که در این مراسم که صبح چهارشنبه چهارم مرداد ماه در محل بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی برگزار می‌شود شرکت کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار