تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) گفت: باید مراقب باشیم مراسم دهه کرامت دور از تنش باشد و آن را جناحی و سیاسی نکنیم.
کد خبر: ۴۶۶۲۳۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۷ 24 July 2017
به گزارش تابناک قم، آیت الله سید محمد سعیدی در دیدار اعضای شورای هماهنگی دهه کرامت که در سالن محراب آستان مقدس حضرت فلاطمه معصومه(س) برگزار شد‏، اظهار داشت: دهه کرامت هدیه کردن شادی به جهان اسلام است و مؤمنان به برکت مناسبت‌های این دهه و با درس آموزی از مکتب اهل بیت(ع) شادی مدنظر امامان معصوم را در جامعه نشان می‌دهند.

وی بیان داشت: گزارش دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی از برنامه‌هایشان نشان می‌دهد که امسال مراسم دهه کرامت گسترش یافته است.

امام جمعه قم افزود: برترین امت‌ها و پیروان ادیان الهی در جهان کسانی هستند که به ولای اهل بیت گره خورده‌اند و این امت لایق و سزاوار الطاف الهی هستند.

سفرنامه امام هشتم از مدینه تا خراسان تنظیم شود

وی تصریح کرد: شایسته است سفرنامه خاص امام هشتم، از مدینه تا خراسان و تا لحظه شهادت ایشان تنظیم شود زیرا این سفرنامه الگوی برتر سبک زندگی اسلامی برای مؤمنان است.

آیت الله سعیدی در این باره ادامه داد: در این سفرنامه دغدغه مقام معظم رهبری مبنی بر سبک زندگی اسلامی تحقق یافته که با ترسیم، تبیین، ‌ترویج و تعلیم آن به مردم، همگان با این سبک زندگی آشنا می‌شوند.

وی اظهار کرد: مسائل سیاسی و فرهنگی مهم است اما ما باید مراقب باشیم تا در دهه کرامت، مراسم به دور از تنش باشد و آنها را جناحی و سیاسی نکنیم. لازم است همه مسئولان در این جهت حرکت کنند و دستگاه‌ها نیز به وظایف خود عمل کنند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار