مدیر کل دفتر امور اجتماعی استانداری گفت:رسيدگي به آسيب هاي اجتماعي و تلاش برای پیشگیری و مقابله با معضلات اجتماعی از تاكيدات مقام معظم رهبري است و بر اين اساس بايد اقدامات دستگاه هاي اجرايي براي مقابله با اين آسيب ها ، تخصصی و گره گشا باشد
کد خبر: ۴۶۷۸۵۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵ 27 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری علیرضا گودرزی در چهارمین جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی استانداری گفت:آسیب ها و معضلات اجتماعی دراستان ما نسبت به شاخص های کشوری وضعیت نا مناسبی دارد و برای حل این مسئله نیازمند برنامه ریزی ،تدبیر و همکاری متقابل همه دستگاه ها هستیم. وی افزود:باید برای  پیشگیری جدی از  مسائل اجتماعی بشدت تلاش کنیم این نیازمند بسیج همه امکانات استان برای مقابله با پدیده های اجتماعی است.

گودرزی با تاکید برانجام کار علمی و تخصصی در حوزه اجتماعی افزود:حوزه اجتماعی حوزه ایست که نیازمند نگاه علمی به مسائل است وباید کار را به متخصصین این حوزه واگذار کرد تا  با برنامه ریزی و کارشناسی کار را پیش ببریم.

وی گفت:شناسایی و بهبود نقاط آسیب خیز و کنترل آسیب های اجتماعی با اولویت اعتیاد ،طلاق،حاشیه نشینی،کودکان کار و مفاسد اقتصادی باید جزء وظايف اصلي دستگاه های  ذیربط باشد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار