پیشکسوت و آزاده دفاع مقدس گفت: یکی از عوامل تقویت جریان نفاق داخلی، پشتیبانی عوامل جریان نفوذ غربی‌ها بوده است.
کد خبر: ۴۶۸۲۸۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۱ 28 July 2017
به گزارش خبرگزاری تانباک به نقل از مهر، سردار قره‌باغی در جلسه‌ای با عنوان «جلاد و شهید» که از سوی مرکز مدافعان حقوق بشر غرب کشور و کانون طرح ولایت استان کرمانشاه در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، در جمع دانشجویان و نخبگان دانشگاه‌های استان ضمن بزرگداشت عملیات غرورآفرین مرصاد به تشریح اقدامات جنایت کارانه و ضدبشری سازمان منافقین پرداخت.

این پیشکسوت و آزاده دفاع مقدس در ادامه با اشاره به ترور ۱۷ هزار نفر از مردم عادی در صنوف مختلف ایران اسلامی توسط گروهک نفاق گفت: سازمان مجاهدین خلق تشکیلات دست پرورده و عامل سرویس‌های امنیتی غرب است که شاهد این مدعا، حمایت امروز کشورهای غربی از این سازمان تروریستی و اسناد فراوانی است که امروز وجود دارد.

وی با اشاره به ترورهای سازمان منافقین و شهید نمودن مسئولین نظام در هفت تیر و هشت شهریور دهه شصت توسط گروهک نفاق گفت: منافقین از طریق شبکه نفوذ توسط کلاهی و کشمیری به این جنایت دست زد و عوامل بالادستی نفوذ امثال کلاهی و کشمیری را با وجود مسئولیت‌های حساس در این قضیه سوخت کردند.

سردار قره‌باغی در ادامه بیان کرد: با توجه به شرایط زمان جنگ براساس تدابیرامام راحل، علیرغم به نتیجه رسیدن سرنخ های موثق از همکاری عوامل داخلی، پرونده هشت شهریور مختومه شد، که در این میان نقش برخی مسئولین وقت در به انحراف بردن موضوع و پاک کردن اطلاعات و سرنخ‌های اصلی در نجات عوامل بالادستی نفوذ بسیار اساسی بود.

وی با بیان اینکه حافظه تاریخی ملت ایران علیرغم سعی شبکه نفوذ هیچگاه اجازه نخواهد داد که جای "جلاد" و "شهید" عوض شود، گفت: "براساس اطلاعات و تحلیل های موثق، با توجه به سابقه گروه‌های چپ و به خصوص سازمان مجاهدین، دلیل رسانه‌ای نشدن تصویر مسعود رجوی، کودتای تشکیلاتی مریم است و مسعود رجوی در حصر است و گاهی اوقات از او در مواقع لزوم استفاده ابزاری می‌شود".

سردار قره‌باغی آینده انقلاب اسلامی را بسیار درخشان و روشن دانست و بیان کرد: جوانان و به خصوص نخبگان را به پیروی از فرامین و دستورات ولی فقیه توصیه می‌کنم.


منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار