دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه گفت: قوه قضائیه در خط مقدم مبارزه با مفاسد اقتصادی و پیشگام در این عرصه است و در این مسیر برمدار قانون حرکت می‌کند. لذا باید قدردان نعمت وجود قوه قضائیه مستقل و مقتدر که در راس آن مجتهدی آگاه قرار دارد باشیم.
کد خبر: ۴۶۸۵۸۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۴ 29 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از زوابط عمومی دادگستری استان، دکتر محمدحسین صادقی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه در خصوص نعمت دستگاه قضایی و اینکه باید از این نعمت به نحو احسن مراقبت شود گفت: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری باید قدردان نعمت وجود قوه قضائیه مستقل و مقتدر که در راس آن مجتهدی آگاه قرار دارد باشیم.

وی گفت: قوه قضائیه در خط مقدم مبارزه با مفاسد اقتصادی و پیشگام در این عرصه است و در این مسیر برمدار قانون حرکت می‌کند و احدی بر خوردار از حاشیه امن نیست.

دکترصادقی اظهار کرد: همه به ویژه مدیران همواره باید به گونه‌ای عمل کنند که هر زمان بتوانند پاسخگوی اقدامات خود باشند.

این مقام قضایی بیان کرد: تقویت نظارت‌های درون دستگاهی به خصوص نظارت‌های سیستمی و هوشمند، شفافیت و پرهیز از ایجاد رانت اطلاعاتی، شناسایی و انسداد حفره‌های شکل گیری مفاسد موجب می‌شود بستر‌های جرم زایی در حوزه اقتصادی و مالی نضج پیدا نکند و همین امر تاثیری غیر قابل انکار در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی دارد.

وی عنوان کرد: شکر نعمت همراهی و همدلی با قوه قضائیه برای محقق شدن اهداف آن از جمله لوازم مبارزه جدی با مفاسد اقتصادی است.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار