معاون هنری و فرهنگی اداره‌کل ارشاد خراسان‌رضوی جزئیات لغو کنسرت شب گذشته شهرام و حافظ ناظری در قوچان را تشریح کرد.
کد خبر: ۴۶۸۹۲۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۹ 29 July 2017
به گزارش تابناک رضوی، افشین تحفه‌گر در ارتباط با کنسرت شب گذشته شهرام و حافظ ناظری در قوچان اظهار داشت: با عنایت به اخذ مجوزهای لازم، دادستانی یا ارگان خاصی دستور منتفی‌شدن اجرای صحنه‌ای شهرام ناظری و حافظ ناظری را نداده اما ساعت 16:30 روز برگزاری مراسم، دادستانی با عنوان این که محل برگزاری مراسم مناسب نیست اقدام به پلمب سالن کرد اما تا زمان این اقدام هیچ تذکری مبنی بر نامناسب بودن محل به مسئولان برگزاری مراسم داده نشده بود.

وی ادامه داد: اعلام دادستانی مبنی بر نامناسب بودن محل برگزاری مراسم در حالی صورت می‌گیرد که در نامه‌ای که فرمانداری به نیروی انتظامی برای اعلام نظر در زمینه محل برگزاری مراسم ارسال کرده بود، نیروی انتظامی طی نامه شماره 10/16/1423/1968 مورخ 31 تیرماه 96 اعلام کرد مراتب در گزارشی به دادستان رسید و در پی نویس مقرر شد وفق مصوبه شورای فرهنگ عمومی اقدام شود و برگزاری این مراسم در سالن کارگران قوچان را بلامانع دانست و به لحاظ قانونی تنها مرجع اعلام نظر در مورد مکان نیروی انتظامی است.

معاون هنری و فرهنگی اداره‌کل ارشاد خراسان‌رضوی ادامه داد: پس از اعلام دادستانی، پیگیری‌های زیادی انجام شد که با توجه به حضور مردمی که از راه‌های دور و نزدیک آمده بودند مراسم در ساعت مقرر برگزار شود اما پیگیری‌ها به نتیجه نرسید.

تحفه‌گر بیان داشت: با وجود پیگیری‌های انجام شده متاسفانه سالن فک پلمب نشد و دادستان نیز هیچ نامه‌ای مبنی بر علل لغو این برنامه به فرمانداری یا ارشاد ارسال نکرد؛ ساعت 23:30 شب گذشته به دستور معاون استاندار خراسان رضوی و توسط جانشین فرماندار درب‌ها باز شد و مردم وارد سالن شدند.

وی افزود: بنا بود این برنامه با وجود تاخیری که داشت، برگزار شود اما با توجه به این که عده‌ای از مردم بازگشته بودند و ساعت زیادی گذشته بود حافظ ناظری در سالن حضور پیدا کرده و از حال نامساعد پدر خبر داد و افزود در حال حاضر نیز شرمنده مردم هستیم.

معاون هنری و فرهنگی اداره‌کل ارشاد خراسان‌رضوی ادامه داد: این برنامه به درخواست هنرمندان و مردم و موافقت تمامی مسئولان شهرستان صورت گرفته است که در ابتدا قرار بود مراسم در سالن معلم برگزار شود اما نیروی انتظامی این سالن را مناسب عنوان کرد و تصمیم گرفته شد مراسم در این سالن برگزار شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار