مسئول فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی از اعزام ۲۶ رابط رضوی استان‌های کشور به مشهد خبر داد.
کد خبر: ۴۷۰۷۸۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۳ 01 August 2017
به گزارش تابناک رضوی، زهره معماری‌نسب از اختتامیه بخش کودک و نوجوان پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) توسط کانون پرورش فکری کودکان و نجوانان و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی خبر داد و عنوان کرد: در این مراسم که روز چهارشنبه، یازدهم مردادماه با حضور علیرضا حاجیان، مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور، مجتبی دانش‌فر، مسئول روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور، صدیقه حسن‌زاده، مدیرکل آفرینش فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور ومسئولان استانی  برگزار خواهد شد.
وی در ادامه گفته‌های خود با اشاره به اینکه محورهای این جشنواره موضوعاتی چون قصه‌گویی، نشریه‌نگاری، پویانمایی، شعر، کاردستی، کتاب‌سازی، بوده است، عنوان کرد: در این مراسم تقدیر از برگزیدگان کشوری و استانی انجام خواهد گرفت.
معماری‌نسب از احتمال رونمایی از آثار رضوی در قالب کتاب تحت عنوان «آهوانه» خبر داد و بیان کرد: آثار بچه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با موضوع رضوی در قالب کتابی چاپ شده که احتمالا رونمایی از آن در این مراسم انجام شود.
اعزام ۲۶ رابط رضوی استان‌های کشور به مشهد
این مسئول و کارشناس فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ادامه داد: علاوه بر این رابطین رضوی از ۲۶ استان به مشهد آمده که این برنامه با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و کانون پرورش فکری انجام می‌شود.
افتتاح مرکز سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در نیشابور
وی اظهار کرد:راه‌اندازی و افتتاح مرکز سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در نیشابور بعد از ظهر چهارشنبهٰ ساعت ۱۷ توسط مدیرکل کانون کشور انجام خواهد شد.
معماری‌نسب ادامه داد: روز پنج شنبه، ۱۲ مرداد، مدیر کل از مرکز افتتاح شده کانون در توس و مشهد و پروژه‌های مختلف که در مرحله اجرایی هستند و آغاز به کار کتابخانه سیار شماره دو شهری مشهد بازدید خواهند کرد.
وی در پایان افزود: در این جشنواره همه آثار استان در مراکز کانون داوری شده بعد به کشور ارسال شده است که در مرحله کشوری و در بخش سرود از تربت‌جام ۱۵ نفر و.... حضور داشتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار