کد خبر: ۴۷۱۰۸۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۴:۰۴ 02 August 2017
رییس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری مجلس، از سامانه دریافت شکایات فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی رونمایی کرد.

به گزارش تابناک یزد، سامانه‌ الکترونیکی دریافت و پاسخگویی به شکایات فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری مجلس شورای اسلامی به منظور سهولت در ثبت، پیگیری و بررسی شکایات مردمی توسط امیر خجسته رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری مجلس شورای اسلامی رونمایی شد.

امیر خجسته با اشاره به رونمایی سامانه الکترونیکی دریافت و پاسخگویی به شکایات فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری، گفت: این سامانه با هدف ارتقای نظام سلامت و مقابله با فساد اقتصادی و اداری سامانه دریافت و پاسخگویی به شکایات فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس رونمایی شد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، افزود: این سامانه به صورت تحت وب طراحی شده که دسترسی به پروسه ی ثبت، پیگیری و رسیدگی به شکایت ها را به آسانی برای همگان بر بستر شبکه اینترنت فراهم می سازد.

وی با تاکید بر اینکه هدف از راه اندازی این سامانه برقراری ارتباط با بدنه جامعه و مردم برای آگاهی از مفاسد اقتصادی و اداری است، ادامه داد:اطلاعات طرح شده از سوی مردم نزد اعضای فراکسیون محفوظ است و مردم می توانند تمامی اطلاعات خود را در این سامانه ثبت کنند، تا بحث مفاسد اقتصادی و اجتماعی تعیین و تکلیف شود.

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امکان ثبت و پیگیری شکایت برای عموم مراجعه کنندگان شاکی از مفاسد اقتصادی و اداری فراهم است، تصریح کرد: به جهت تسهیل در روند طرح و پیگیری شکایت، در زمان طرح شکایت حوزه و موضوع شکایت مطرح شده تعیین و ثبت می شود.

براساس این گزارش، سامانه پاسخگویی به شکایات به نشانی http://zedefesad.parliran.ir جهت ثبت شکایات در دسترس است.

ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار