نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی صبح امروز وارد مدینه منوره شد.
کد خبر: ۴۷۲۳۶۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴ 04 August 2017
به گزارش تابناک رضوی،به نقل ازستاد مدینه منوره صبح امروز جمعه 13 مردادماه نماینده محترم ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی با استقبال مسئولین ایرانی وعربستان سعودی به مدینه منوره وارد شدند.
 حجت الاسلام و المسلمین قاضی عسکر در بدو ورود به هتل محل استقرار بعثه مقام معظم رهبری و ستاد مدینه منوره ضمن تشکر از همه عزیزان خصوصا علمای اعلام و شخصیت های بزرگوار و هیات کنسولی که محبت کردند به احترام مقام معظم رهبری برای استقبال تشریف آوردند ،گفت:خداوند کریم را شاکریم که بار دیگر توفیق داد تا در این سرزمین حضور یافته و خدمتگزار حجاج عزیز باشیم . باید فرصت را غنیمت بشماریم و برای ارایه خدمت شایسته تر تلاش کنیم . 
وی افزود:بحمدالله شرایط خوبی در حال حاضر برقرار است و امیدواریم بهتر هم باشد و شاهد خدمات مناسب تری باشیم و یک حج آرام و مطلوب را تجربه کنیم و با خدمت بهتر و بیشتر از فیوضات این سفر نورانی بهره ببریم . 
قاضی عسگر خاطر نشان کرد:انتظار می رود همه ما با تمام توان بکوشیم تاوظایف محوله را بخوبی انجام دهیم که زائر با مشکلات کمتری روبرو شوند. یقینا خداوند متعال یار و یاورمان خواهد بود و بر توفیقات خادمین خواهد افزود .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار