استاندار خراسان رضوی:
استاندار خراسان رضوی گفت: ۲۷ هزار فرصت شغلی جدید در سه ماهه نخست امسال در استان ایجاد شده است.
کد خبر: ۴۷۲۵۱۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۲ 04 August 2017
به گزارش تابناک رضوی،به نقل از خبرگزاری تسنیم،علیرضا رشیدیان در مراسم کلنگ‌زنی فاز توسعه تصفیه‌خانه شهرک صنعتی چرمشهر، اظهار داشت: یکی از مواردی که رئیس جمهور در شروع دولت یازدهم مطرح کرد دولت محیط‌زیستی بود و روحانی تاکید ویژه‌ای در سلامت محیط‌زیست داشت و نباید آسیب‌های زیست‌محیطی به خانواده‌ها تحمیل شود.
وی افزود: توجه به محیط‌زیست و آسیب‌های دفع فاضلاب‌ها مورد تاکید بود و در این راستا شهرک‌ها به‌صورت متمرکز فعال شد تا شاهد پراکندگی واحدها و گستردگی آلودگی‌های محیط‌ زیستی نباشیم و راه‌اندازی تصفیه‌خانه‌ها هم در این راستا بوده است.
استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه ارسال پوست خام باید متوقف شود، خاطرنشان کرد: باید در زمینه صادرات چرم فرآوری‌شده تلاش شود و در استان ۱۴.۵ میلیون واحد دامی فعال داریم و باید به شکلی بهتر و مطلوب‌تر از ظرفیت‌های موجود استفاده کرد.
رشیدیان تصریح کرد: در مسیر فعال شدن سیستم مناسب تصفیه‌خانه شهرک‌ها باید تمامی متخصصان یاری لازم را داشته باشند و از دانش فنی خود در این راستا استفاده کنند و امیدواریم که با بهره‌گیری از توان نخبگان ایرانی شاهد رشد و پیشرفت در این عرصه باشیم.
وی تاکید کرد: بخش اول پروژه‌های نقدینگی استان ابلاغ شد و در گذشته به صورت اوراق بود و در برخی موارد نیازمند بودجه عمرانی نقد بودیم که خوشبختانه محقق شد.
استاندار خراسان رضوی با تاکید بر اینکه ۲۷ هزار فرصت شغلی جدید در سه ماهه نخست امسال محقق شده است، بیان کرد: این عدد با عدد ایجاد ۱۶۰ هزار فرصت شغلی در حوزه‌های کشاورزی، گردشگری، دامداری و باغداری فاصله زیادی دارد و باید در مسیر تحقق آن بیش از پیش تلاش کند.
رشیدیان گفت: در حوزه پس‌آب‌ها برنامه ویژه‌ای دنبال کرده‌ایم تا آب برخی موارد با فاضلاب تصفیه‌شده تامین شود و نگرانی‌ای بابت بحران آبی نداشته باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار