مدیر‌عامل قطار شهری کرمانشاه با بیان اینکه در سال‌ 96 قطار شهری کرمانشاه 56 میلیارد تومان بودجه گرفته است، گفت: این میزان اعتبار در مقایسه با بودجه سال گذشته از کاهش 14درصدی برخوردار بوده است.
کد خبر: ۴۷۴۲۲۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹ 07 August 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،سعید سلیم‌ساسانی ، اظهار داشت: پروژه قطار شهری به طول 13 کیلومتر کریدور اتصال شمال به جنوب کرمانشاه محسوب می‌شود.

مدیر‌عامل قطار شهری کرمانشاه با بیان اینکه فاز نخست این قطار به صورت زیر‌گذر و تونل از سه‌راه 22 بهمن تا میدان آزادی در حال اجراست، ادامه داد: پس از آنکه پروژه مونوریل کرمانشاه به قطار شهری تغییر مسیر داد، حال نیمی از این پروژه در زیر پوسته شهر در حال ساخت است.

وی ادامه داد: 6.5 کیلومتر ابتدای مسیر قطار شهری کرمانشاه به‌صورت روگذر و در ادامه از سه‌راه 22 بهمن تا میدان فردوسی به طول 5.5 کیلومتر به صورت زیر‌گذر و تونل ساخته می‌شود.

سلیم‌ساسانی افزود: فاز نخست زیرگذر قطار‌ شهری به طول 1.5 کیلومتر مسیر سه‌راه 22 بهمن تا میدان آزادی را شامل می‌شود که 50 درصد آن حفاری و آماده‌سازی شده و از 30 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

این مسؤول با بیان اینکه در سال‌ 96 قطار شهری کرمانشاه 56 میلیارد تومان بودجه گرفته است، اضافه کرد: این میزان اعتبار در مقایسه با بودجه سال گذشته 14 درصد کاهش را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه در طول سال‌جاری تونل 1.4 کیلومتری قطار شهری کرمانشاه تا تقاطع مدرس آماده می‌شود، افزود: به شرط تامین اعتبار به موقع ظرف چهار سال آینده فاز نخست این قطار شهری تمام می‌شود و فاز دوم نیز به پیشرفت 60 تا 70 درصدی می‌رسد.

وی در پایان با اظهار امیدواری، گفت: با جذب اعتبارات به موقع کار با سرعت بیشتری و در زمان تعیین شده اجرا می‌شود
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار