کد خبر: ۴۷۴۵۰۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۴ 08 August 2017
نمایش «دیُ بهمن شصت هزار و پنج به روایت باد سخت» به نویسندگی و کارگردانی سیاوش عالی‌پور در تالار آفتاب اهواز روی صحنه می‌رود.

این کارگردان خوزستانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا ـ منطقه خوزستان، عنوان کرد: این نمایش به تهیه کنندگی محمد ساجدی کاری از گروه تئاتر بابوشکا از ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ هر شب تا ۳۱ مرداد ماه ساعت ۲۰:۳۰ در تالار آفتاب اهواز  واقع در بلوار لشکر  روی صحنه می‌رود. 

وی با اشاره به قصه این تئاتر گفت: این نمایش خوانشی متفات بر واقعه عملیات کربلای ۴ واتفاقاتی می‌باشد که در این عملیات رخ داده  است؛ ضمن این که سعی کردیم در این نمایش یک همخوانی موازی را نیز با پلات محیط زیست ایجاد کنیم. 

عالی‌پور در ادامه با بیان این که اجرای این نمایش در راستای آماده‌سازی برای جشنواره تئاتر استان در شهریور ماه است افزود: در این نمایش فردخت رشیدی، بنفشه برات‌پور، سیدجاسم موسوی‌راد، مرجان کلانتریان، عزیز زنگنه، آرمین تدین و پیمان طالبی‌نیا به عنوان بازیگر ایفای نقش می‌کنند. 

او اضافه کرد: سایر عوامل نمایش «دیُ بهمن شصت هزار و پنج به روایت باد سخت» عبارتند از: سیاوش عالی پور (طراح صحنه)، فردخت رشیدی (طراح لباس و گریم)، بهروز صیاف‌زاده (طراح و ساخت موسیقی)، داریوش نیک‌محمدی (عکاس، طراح پوستر و بروشور)، ایمان نخلستانی (طراح نور)، حسین حاتمی (ساخت دکور)، مرضیه چهرازی (منشی صحنه) و فاطمه نژادنیلی (روابط عمومی). 

این کارگردان خاطرنشان کرد: «دیُ بهمن شصت هزار و پنج به روایت باد سخت» توسط گروه تئاتر بابوشکا، انجمن هنرهای نمایشی اهواز، انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهواز، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان تولید و آماده اجرای عمومی شده است.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار