معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: باید مدیران دستگاه‌های اجرایی ظرفیت نقدپذیری را داشته باشند و فضای آزادی بیان و نقد منصفانه در بین خبرنگاران فراهم شود.
کد خبر: ۴۷۴۷۰۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸ 08 August 2017
به گزارش تابناک : ناصر نصیری شامگاه دوشنبه در نشست صمیمی با مسئولان و دست‌اندرکاران رسانه‌های استان اردبیل اظهار داشت: باید ظرفیت نقدپذیری در بین مدیران دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل به طور همه‌جانبه فراهم شود و فضای نقد منصفانه و آزادی بیان نیز در بین خبرنگاران ایجاد شود.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی و گرامیداشت روز خبرنگار گفت: خبرنگاران قشری تلاشگر و دلسوز هستند که نقش اساسی در شفاف‌سازی اذهان عمومی دارند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل تصریح کرد: امروزه رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها از قدرت بسیار زیادی برخوردار هستند و باید این قدرت متناسب با صداقت بیان بوده و نقدهایی که انجام می‌شود منصفانه باشد.

نصیری با بیان اینکه من همیشه از نقدهای سازنده و منصفانه استقبال می‌کنم اظهار کرد: نقد منصفانه و در چارچوب مدیران دستگاه‌های اجرایی مختلف را از بسیاری از مسائل آگاه کرده و جامعه را در مسیر توسعه و پیشرفت قرار دهد.

وی با بیان اینکه باید خبرنگاران به طور همه‌جانبه حمایت شوند،‌ افزود: برطرف کردن مشکلات و مطالبات خبرنگاران یک رسالت خطیر است که باید مسئولان به آن توجه ویژه‌ای داشته باشند.

اسحاقی مدیرکل ارشاد استان اردبیل نیز با بیان اینکه گفتمان قانونی و اساس‌نامه مطبوعات مبنای کار قرار گرفته است، گفت: تمام برنامه‌های ارشاد براساس موارد قانونی انجام می‌شود و در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه انتقادهایی که به ارشاد و مطبوعات ارائه می‌شود در قالب اساس‌نامه نبوده، تصریح کرد: در این زمینه نیاز است تا خبرنگاران در قالب این اسا‌سنامه انتقادات و مطالبات خود را مطرح کنند.





منبع : تسنیم 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار