معاون روابط عمومی سپاه روح‌ا.. استان مرکزی:
تابناک مرکزی: معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه روح‌ا.. استان مرکزی گفت: مراسم گرامیداشت شهدای رسانه استان مرکزی با حمایت دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی، سپاه روح‌ا..، صدا و سیما و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در اراک برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۷۵۱۷۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴ 09 August 2017

به گزارش تابناک مرکزی؛ سرهنگ پاسدار عزت‌اله نظم‌آبادی معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه روح‌ا... استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک مرکزی؛ با اشاره به رسالت خبرنگاران در اطلاع‌رسانی و جهت‌دهی به افکار عمومی گفت: خبرنگاری حرفه‌ای است که رسالتی عظیم را بر دوش دارد و می‌تواند جهانی را متاثر از قلم، زبان، بیان و کلام خویش نماید.

وی افزود: خبرنگاران، عکاسان و گزارشگران همواره با تلاش خستگی ناپذیر در جهت رشد و شکوفایی دانش و آگاهی مردم عزیز و اعتلای کشور، شبانه روز تلاش می‌کنند و بدون توجه به سختی‌های موجود در این عرصه از هیچ تلاشی فرو گذار نکرده و نخواهند کرد.

معاون روابط عمومی سپاه روح‌ا.. استان مرکزی تصریح کرد: خبرنگاران ایران اسلامی با تلاش‌های وافر خود در عرصه خبر و رسانه نماد بارزی از تعهد، تخصص، امانت‌داری و سلامت کاری را به نمایش گذاشته‌اند.

نظم‌آبادی با اشاره به جنگ نرم دشمن علیه نظام اسلامی گفت: همانگونه که خبرنگارن دفاع مقدس با قلم خود حماسه خون و جهاد و ایثار مردان ایران اسلامی را در تاریخ به ثبت رساندند امروز خبرنگاران باید با اطلاع‌رسانی متعهدانه بر بصیرت جامعه بیافزایند.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای رسانه و تبریک روز خبرنگار گفت: گرامیداشت شهدای رسانه استان مرکزی و روز خبرنگار روز چهارشنبه با حضور اصحاب رسانه، جمعی از مسئولان و خانواده شهدای رسانه استان با حمایت دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در استان مرکزی، سپاه روح‌الله، صدا و سیما و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در مجتمع آفتاب برگزار می‌شود.

معاون روابط عمومی سپاه روح‌ا.. استان مرکزی با اشاره به اهداف برگزاری این مراسم گفت: حفظ وحدت و انسجام میان رسانه‌های استان در مسیر رشد و اعتلای انقلاب اسلامی و بزرگداشت یاد و خاطره شهدای عرصه مطبوعات و اطلاع‌رسانی استان و تجلیل از خانواده معظم شهدای رسانه استان از جمله اهداف برگزاری این مراسم گرامیداشت است.

نظم‌آبادی تصریح کرد: این مراسم با محوریت شهدای رسانه از جمله شهید شاخص بسیج رسانه سال 96 کشور، شهید "علیرضا نهرمیانی" برگزار می‌شود.

وی افزود: در همین روز در ساعت 17 مراسم گلباران قبور شهدای رسانه را در گلزار شهرستان اراک با حضور مسئولین، اصحاب رسانه و جمعی از خانواده‌های شهدا خواهیم داشت.

معاون روابط عمومی سپاه روح‌ا.. استان مرکزی با اشاره به اینکه مراسم ساعت 18 در هتل "آفتاب" واقع در پارک "کلاله" برگزار می‌شود، گفت: وسایل نقلیه از سه نقطه کانون بسیج جوانان، مصلی بیت‌المقدس و میدان ساعت در ساعت 17:30 آماده انتقال اصحاب رسانه برای حضور در این مراسم است.

نظم‌آبادی روایتگری خانواده شهدای رسانه، بیان نظرات اصحاب رسانه و سخنرانی مسئولان و کارشناسان عرصه رسانه از برنامه‌های تدارک دیده شده برای این مراسم است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار