سرمایه گذارانی از شرکت مهندسی و عمرانی چاینا استید به همراه مشاور رئیس کل سازمان سرمایه گزاری و کمک های اقتصادی و صنعتی ایران از تمامی پتانسیل های مجموعه اعم از رستوران قلعه، رستوران کف شیشه ای (فانوس) ، هایپر مارکت و پروژه پدیده کیش بازدید نمودند.
کد خبر: ۴۷۵۵۳۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۲ 09 August 2017
به گزارش تابناک رضوی، طی جلسه ای که بین سرمایه گذاران و همراهان با مدیرعامل پدیده شاندیز کیش برگزار گردید، نمایده شرکت چاینا استید اعلام امیدواری نمود که بتواند با بستری که در مجموعه پدیده در کیش برای سرمایه گذاری و تجارت فراهم است مشارکت خوبی را داشته باشند ، همچنین مقرر گردید در هفته های آتی مدیرعامل و مسئولین عالی رتبه شرکت مذبور از پروژه پدیده کیش بازدید نمایند. 
در پایان مشاور محترم رئیس کل سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و صنعتی ایران نیز اعلام نمودند که این سازمان آمادگی همه نوع همکاری در جهت ایجاد بسترهای مناسب برای حضور سرمایه گذاران خارجی در پدیده کیش را دارد.
شایان ذکر است شرکت مهندسی وعمرانی چاینا استید بزرگترین شرکت برج سازی چین بوده که در بین 500 شرکت برتر جهان حائز رتبه 52 شده و در چین رتبه ی سوم را داراست.
شرکت چاینا استید در حال حاضر بعنوان بزرگترین شرکت عمرانی چینی در کشورهای حاشیه خلیج همیشه فارس نظیر کویت، قطر، بحرین و عربستان صعودی پروژه هایی را در دست اجرا دارد.
منبع: سایت اخبار پدیده
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار