مدیر شعبه نگین خودرو در شرق کشور :
مدیر شعبه نگین خودرو در شرق کشور گفت:بزرگترین قرار داد سرمایه گذاری تاریخ صنعت خودرو سازی ایران به ارزش 660 میلیون یورو امضا شد
کد خبر: ۴۷۵۷۸۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۰ 09 August 2017
به گزارش تابناک رضوی ،مهدی دلیری، مدیر شعبه نگین خودرو در شرق کشور در حاشیه نمایشگاه خودرو مشهد و در آیین تجلیل از خبرنگاران فعال در عرصه خودرو گفت: امضا این قرار داد که از دستاورد های برجام محسوب می شود برکات زیادی برای صنعت خودرو سازی کشور دارد و بر اساس قرارداد جدید مبنی بر همکاری مشترک سه جانبه بین ایدرو، شرکت پرتو نگین ناصح و رنو، سهم مشارکت رنو ۶۰ درصد، سهم مشارکت ایدرو ۲۰ درصد و سهم مشارکت شرکت پرتو نگین ناصح نیز ۲۰ درصد است.
 وی اافزود :طبق برنامه ریزی های انجام شده نخستین تولید اواخر۱۳۹۷ وارد بازار می شود؛ در فاز نخست دو محصول «نیو داستر» و «نیو سیمبل» در داخل کشور تولید می شود که طراحی آنها در مراحل پایانی است و پس از تحویل کارهای اجرایی آغاز می شود.
مدیر شعبه نگین خودرو در شرق کشور افزود: بحث ایجاد هاب تحقیق و توسعه توسط رنو در ایران که برای نخستین‌بار انجام می‌شود از جمله موارد مهمی است که در این قرار داد دیده شده است، ضمن اینکه رنو مسئولیت صادرات ۳۰درصد تولیدات و قطعات را بر عهده گرفته است.
وی با بیان اینکه در فاز نخست اشتغال‌زایی ۳ هزار نفر به صورت مستقیم پیش‌بینی شده است، افزود: در این قرارداد تعهد شده است حدود ۳۰۰هزار دستگاه خودرو تولید شود که در فاز نخست تولید۱۵۰هزار دستگاه در دستور کار است و تا سال ۲۰۲۴ به ۳۰۰‌هزار خودرو خواهد رسید .همچنین رنو در این مشارکت متعهد به صادرات ۳۰‌درصد محصولات شده است.
مدیر شعب خراسان از علاقه مندان به صنعت خودرو دعوت کرد تا ازغرفه شرکت نگین خودرو واقع در نمایشگاه بین المللی مشهد مقدس دیدن کنند و در صورت خرید از محصولات این شرکت از تخفیف نمایشگاهی برخوردار شوند.
گفتنی است مهدی دلیری در غرفه  شرکت نگین خودرو واقع در نمایشگاه بین اللملی به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار از برخی خبرنگاران این عرصه تفدیر و تشکر کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار