رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی:
دکتر عبدالرضا عزیزی رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت : بنیاد شهید و امور ایثارگران در چهار سال اخیر خدمات اثربخشی را برای ایثارگران داشته است که از جمله می توان به پرداخت مطالبات ایثارگران بعد از 14 سال به مبلغ 5 هزار میلیارد تومان ، اشتغالزایی برای چندین هزار ایثارگر ، اجرایی کردن طرح پایش سلامت ایثارگران و بازدید از ایثارگران با حضور عالی ترین مقام اجرایی کشور اشاره نمود.
کد خبر: ۴۷۶۲۰۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۰ 10 August 2017
به گزارش تابناک رضوی، ناظر مجلس در شورای عالی اشتغال کشور با اشاره به لزوم استمرار اشتغال زایی برای ایثارگران افزود : از حجت الاسلام شهیدی می خواهیم به رویه اشتغالزایی و حمایت از کارآفرینی ایثارگران سرعت بخشند و مجلس شورای اسلامی با تمام توان از این اقدام حمایت می نماید.
رییس کمیسون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به رضایت از عملکرد 4 سال اخیر بنیاد شهید افزود :
خدمات انجام شده برای ایثارگران در تاریخ کشور اهمیت دارد و نسلهای آینده به میزان توجه نسل ما به مدافعین و جان نثاران کشور و دین ،به قضاوت خواهند نشست.
وی با اشاره به ایجاد تشکلهایی با استفاده از عنوان شوراهای عالی گفت : استفاده از عنوان شورای عالی می بایست از مسیر دولت و مجلس شورای اسلامی عبور نماید و استفاده از عنوان شورای عالی بدون اخذ مجوز از مراجع قانونی وجاهت ندارد.
دکتر عزیزی؛ رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد : تنها شورای عالی قانونی در حوزه ایثارگری ، شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت است که طبق ماده 63 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران به ریاست رییس جمهور و عضویت 16 نفر از وزرا ، نمایندگان مجلس و مقامات عالی رتبه نظام در حال فعالیت  می باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار