از 8 شاکی تا پدیده جدید آبی؛
بررسی لیست تازه وارد ها به اردوی استقلال بیانگر نکات جالبی در مورد تقابل های سابق آنها با تراکتورسازان تبریزی است.
کد خبر: ۴۷۶۳۳۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵ 11 August 2017
تابناک رضوی به نقل از سرویس ورزش مشرق - جدال استقلال زخم خورده و تراکتورسازی با انگیزه در ایستگاه سوم لیگ بی هیچ مقدمه ای تماشایی و نفس گیر خواهد بود. از یک سو استقلالی که نایب قهرمان لیگ شانزدهم شده به فکر جمع کردن تمام امتیازات سومین بازی فصلش خواهد بود و از طرف دیگر یحیی گل محمدی پرسپولیسی تلاش خواهد کرد تا نشان دهد علی رغم تمام مشکلات این روزهای تیم تبریزی؛ دانش بازی دادن به جوانان و ساختن تیمی تازه را دارد.

اما استقلال میزبان بازی بزرگ امروز پایتخت با خیل مردان سرشناس خود می خواهد نشان دهد که نتیجه نگرفتن برابر نفت آبادان و استقلال خوزستان آینه تمام نما از توانایی های مردانش نبوده است.

منصوریان باید ثابت کند خیلی زودتر از فصل گذشته قادر خواهد بود گره های موجود بر سر اجرای برنامه های تاکتیکی اش را باز کند. البته در این راه سرمربی جوان آبی ها به توانایی های فردی مردان سرشناس تیمش هم چشم خواهد داشت. مردانی که برخی از آنها برای نخستین بار به مجموعه استقلال اضافه شده اند و برخی دیگر دوباره به این تیم پیوسته اند تا گره گشای آبی ها در فاز تهاجمی باشند.

بررسی لیست تازه وارد ها به اردوی استقلال بیانگر نکات جالبی در مورد تقابل های سابق آنها با تراکتورسازان تبریزی است. نکاتی که توجه به آنها در این واپسین دقایق برخورد دو تیم بزرگ فوتبال ایران خالی از لطف نخواهد بود.

داریوش اولین گلش را به تراکتور زد،  سجاد آخری را

داریوش شجاعیان؛

هافبک تازه وارد استقلال اولین بار با پوشیدن پیراهن تیم گسترش فولاد تبریز پای به لیگ پانزدهم برترین سطح فوتبال ایران گذاشت. جالب اینکه داریوش اولین گل لیگ برتری اش را هم در هفته دوم لیگ ۱۵ به تراکتورسازی زد. در دیدار یاد شده تراکتورسازی داربی تبریز را با گلهای شجاع خلیل زاده(۲) و سامان نریمان جهان ۳-۰ جلو بود که شجاعیان یکی از گلها را در دقیقه ۸۵ جبران کرد.

هافبک تازه وارد استقلالی ها طی ۲ فصل و ۲ هفته حضور در لیگ برتر ۶۰ بازی انجام داده و۷  گل به ثمر رسانده که یکی از آنها سهم تراکتورسازان بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار