معاون اقتصادی شهردار مشهد خبر داد:
معاون اقتصادی شهردار مشهد از تسویه بخشی از بدهی شهرداری مشهد به بانک‌ها از طریق واگذاری پروانه ساختمانی با رعایت طرح تفصیلی خبر داد.
کد خبر: ۴۷۶۶۵۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲ 12 August 2017
تسویه بدهی شهرداری مشهد به بانک‌ها از طریق واگذاری پروانه ساختمانی
به گزارش تابناک رضوی،محمد رضا مزجی در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: یکی از موفقیت‌های شهرداری مشهد و شورای چهارم این بوده که توانسته بخش زیادی از بدهی‌های باقیمانده از گذشته را تسویه کند و این مهم در شرایطی اتفاق افتاده که رکود نیز حاکم بوده است.
معاون اقتصادی شهردار مشهد بیان کرد: با تلاش‌های صورت گرفته شهرداری مشهد به عنوان یک بنگاه اقتصادی معتبر به شورای جدید تحویل داده می‌شود

مزجی با اشاره به میزان پیشرفت پروژه‌های مشارکتی در دوره چهارم شورای شهر مشهد مقدس بیان کرد: در این دوره پروژه‌های مشارکتی تعریف شده حدود 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و معادل ریالی آن حدود 950 میلیارد تومان است.

معاون اقتصادی شهردار مشهد مقدس تصریح کرد: علاوه بر این از میزان بدهی‌های شهرداری مشهد به بانک‌ها کاسته شده و در این مسیر از واگذاری پروانه ساختمانی با رعایت تمامی ضوابط طرح تفصیلی بهره گرفته‌ایم.

مزجی اظهار داشت: بازار بزرگ معاملات مبادلاتی و تهاتری نیز در شرف شکل گیری است و مبادلات املاک نیز از مدت‌ها قبل در تالار مبادلات املاک صورت می‌گیرد. 
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار