دبیر کمیسیون 5 نفره حمایت قضایی سرمایه گذاری دادگستری خراسان رضوی گفت: اولین نگاه سرمایه گذار برای سرمایه گذاری آرامش درون سازمانی پدیده است.
کد خبر: ۴۷۶۸۸۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱ 12 August 2017
به گزارش تابناک رضوی به نقل از سایت اخبار پدیده، حسین محمودی افزود: پدیده یک برند مهم کشوری است اما به دلیل التهابات و اعتراضات زیادی که برخی از سهامداران درسال های اخیر داشته اند، سرمایه گذار حاضر به سرمایه گذاری نمی شود.
وی ادامه داد: اعتبار پدیده با توقف چند ساله با وجود پتانسیل های زیادی که دارد، گرفته شده و به عقیده من پدیده راه درازی را در بازگرداندن اعتماد مردم دارد.
محمودی با اشاره به اینکه راهکارهای جذب سرمایه گذار بسیار ساده است افزود: در فرمول های اقتصادی برای اثرگذاری یک محصول یا شرکت امتیاز کمی لازم است اما برای بازگرداندن اعتماد و همچنین جذب مجدد سرمایه گذار عمده و یا مردم باید سه برابر امتیاز و انرژی در نظر گرفت و  پدیده در همین شرایط قرار دارد با این حال راه سخت اما شدنی را در پیش دارد.
وی گفت: ارگان های تصمیم گیرنده پدیده باید رویکرد خود را در خصوص پدیده عوض کنند چرا که این تنها راه دشوار برای جذب سرمایه گذار است.
دبیر کمیسیون 5 نفره حمایت قضایی سرمایه گذاری دادگستری استان افزود: باید خطاها و کمبودهای گذشته را جبران کنیم و این مهم جز در سایه همت مسئولان استانی و کشوری محقق نمی شود اگر چه اقداماتی که انجام شده خوب بوده اما کافی نیست.
محمودی در پایان اظهار داشت: سرمایه گذار برای پدیده حکم یک موتور محرک را دارد که باید اول شرایط حضور سرمایه گذار را مهیا کرد، نباید جو پدیده آنقدر منفی باشد که سرمایه گذاران به همین خاطر از پدیده و این سرمایه عظیم کشوری هر روز دورتر و دورتر شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار