دبیر انجمن مدیران صنایع خراسان رضوی خبرداد:
دبیر انجمن مدیران صنایع خراسان رضوی گفت: پنجمین همایش نشان تجاری برندینگ با هدف اطلاع رسانی اصناف و صاحبان صنایع در مشهد برگزار می شود.
کد خبر: ۴۷۷۰۸۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۴ 12 August 2017
به گزارش تابناک رضوی ، امیرمهدی مرادی در نشستی با خبرنگاران، اظهار داشت:محور برگزاری این همایش دو روز را نقش برند در توسعه کسب و کار عنوان کرد.
وی با اشاره به پیشینه این همایش خاطر نشان کرد: انجمن مدیران صنایع قدیمی‌ترین انجمن کشور و استان بوده و از سال ۵۸ در تهران و از سی سال قبل در استان آغاز به کار کرد.
دبیر انجمن مدیران صنایع خراسان رضوی با بیان اینکه هیچگونه وجهی برای حضور در پنجمین همایش نشان تجاری دریافت نمی‌شود، خاطرنشان کرد:  این همایش در روزهای ۲۵ و ۲۶ مرداد ماه امسال در سالن همایش‌های ساپکو برگزار و در آن برندهای برتر معرفی شده و مورد تقدیر واقع می‌شوند.
مرادی افزود: در ثبت‌نام‌ها ۵۱ واحد صنایع و ۲۶ واحد اصناف پرسش‌نامه‌های خود را تحویل دادند  و از ۵۱ واحد شرکت کننده صنایع ۱۶ واحد برتر و از ۲۶ واحد شرکت کننده اصناف ۵ واحد برتر معرفی می‌شوند و هدایا به کسانی تعلق گرفته که ۵ سال پیاپی برند برتر بودند.
دبیر انجمن مدیران صنایع خراسان رضوی با اشاره به برنامه‌های این دوره همایش خاطر شنان کرد: در برنامه‌های امسال به موضوعات آموزش، جذب سرمایه‌، نقش و اهمیت برند و غیره توجه شده است.
مرادی گفت: یکی از تفاهم‌نامه وزارتخانه‌ای میان دو وزارتخانه نیرو و صنعت، معدن و تجارت در خصوص صنعت برق بوده و در این رویداد به این محور هم به‌صورت ویژه برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه برندهای برتر براساس معیارهای ۳۵ گانه معرفی می‌شوند، افزود: برندهایی که بالاترین امتیازات را در این معیارها دریافت  کرده باشند به عنوان برند برتر معرفی می‌شوند و مدال پنجمین همایش را دریافت می کنند.
دبیر انجمن مدیران صنایع خراسان رضوی بیان کرد: نقش معرفی و شناخت برند بسیار حائز اهمیت بوده و از سوءاستفاده‌های احتمالی جلوگیری می‌کند و در برخی کشورها همانند افغانستان این سوءاستفاده‌ها مشاهده شده  که یکی از هدف‌های ما از برگزاری همایش جلوگیری از سوءاستفاده‌های سودجویان بوده است.
مرادی  با اشاره به مهمانان این همایش گفت : این همایش با حضور مدیران انجمن صنایع کشور، مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت، استاندار خراسان رضوی و دیگر مقامات و مسئولان کشوری و استانی و با همکاری استانداری، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی، انجمن مدیران صنایع و سازمان صنعت، معدن و تجارت برگزار می‌شود.
وی تاکید کرد: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص این رویداد می‌توانند به آدرس اینترنتی www.khbc.ir مراجعه کرده و اطلاعات لازم را دریافت کنند.
مرادی در پایان ضمن تقدیر از همکاری خبرنگاران گفت: برند همایش برندینگ مراحل ثبت  جهانی را پشت سر می گذارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار