بانک مرکزی اعلام کرد: فهرست بانک‌ها و نهادهای پولی مجاز همراه با اطلاعات مربوط به آن‌ها مانند مشخصات ثبتی، نشانی، شماره‌های تماس را صرفاً از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی بانک مرکزی دریافت کنید.
کد خبر: ۴۷۷۴۴۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲ 13 August 2017
به گزارش تابناک رضوی به نقل از مشرق، بر مبنای گزارش‌های واصله،  تشابه اسمی و یا اشتراک در اعضای هیات‌مدیره  برخی نهادهای بانکی و مؤسسات پولی غیربانکی اعم از شرکت‌های واسپاری (لیزینگ)، صندوق‌های قرض‌الحسنه، تعاونی‌های اعتبار و صرافی‌ها، با یکدیگر و یا با سایر شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، بعضاً منجر به بروز اشکالاتی از حیث تشخیص بانک‌ها و نهادهای پولی مجاز ‌و تفکیک شخصیت حقوقی این نهادها با سایر اشخاص حقوقی (دارای تشابه اسمی) توسط مشتریان نهادهای مذکور شده است.  

در همین رابطه تاکید می‌ شود، فهرست بانک‌ها و نهادهای پولی مجاز همراه با اطلاعات مربوط به آن‌ها مانند مشخصات ثبتی، نشانی، شماره‌های تماس و ... در پایگاه اطلاع‌رسانی این بانک درج شده است. بر این اساس هموطنان عزیز می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی این بانک به نشانی www.cbi.ir، بنر نظارت بانکی، بخش بانک‌ها و نهادهای پولی مجاز، از نام و مشخصات کامل هر یک از بانک‌ها و نهادهای پولی مجاز مطلع شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار