معاون امور عمراني استانداري كرمانشاه به مناسبت به شهادت رسيدن جوان برومند ايراني "محسن حججي" را كه به طرز ناجوانمردانه اي توسط تكفريان خوان آشام به شهادت رسيده است، پيام تسليتي صادر كرد.
کد خبر: ۴۷۷۵۲۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵ 13 August 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک ؛ مهندس مجتبي نيك كردار در اين  پيام عزت و سربلندي كشور و ملت را مرهون مجاهدت هاي شهدا دانسته و عنوان كرده است: شهدا ثبات و استمرار خط سرخ حسین (ع) را با خون خود تضمین نموده و راه شجاعت را به ما آموختند.

متن اين پيام بدين شرح است:

بسم رب الشهدا والصدیقین

  پل شهادت اصلی ترین وسیله رسیدن به معبود است که شهدای گرانقدر با عبور از این گذرگاه درخشان برای همیشه جاویدان باقی می مانند و عزت و سربلندی را برای ملت شریف ایران به جای    گذاشته و ثبات و استمرار خط سرخ حسین (ع) را با خون خود تضمین نموده و راه شجاعت را به ما آموختند.

  بار دیگر تکفیریان خون‌آشام با روش ناجوانمردانه و الهام گرفته از خوارج و فتوای سراسر کفر مفتیان خودفروخته، به طرز ناجوانمردانه پس از به اسارت در آوردن جوان برومند «محسن حججی» وي را به شهادت رسانده و همچون اربابش حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، سر از بدن او جدا کردند.

اینجانب بر خود لازم ميدانم شهادت غریبانه این جوان عزیز را که در تصاویر دریافتی شکوه و عظمت نگاهش در لحظه اسارت نیز لرزه بر اندام تکفیریان انداخته بود، به خانواده محترم ايشان تبریک و تسلیت عرض نموده و ازخداوند منان علو درجات و هم‌نشینی این شهید سرافراز را با حضرت سيد الشهدا مسئلت نمايم.



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار