سید قاسم جاسمی با تسلیت و تهنیت شهادت‌ شهید مدافع حرم محسن حججی،شهادت پذیری و فرهنگ عاشورا را اصل اساسی و بنیان وجودی جمهوری اسلامی ذکر کرد.
کد خبر: ۴۷۷۵۵۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳ 13 August 2017
به گزارش خبرگزای تابناک به نقل از کرد پرس،عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس،ضمن تسلیت به رهبر معظم انقلاب و ملت ایران و خانواده شهید مدافع حرم محسن حججی،بیان کرد:شهادت رزمندگان‌ ما چیزی از اراده مان برای نبرد با تکفیری ها کم نمی کند بلکه عزممان را در مقابل دشمنان اسلام و قرآن و می افزاید.

 وی ادامه داد:دشمنان اسلام بدانند هر جایی که لازم‌ باشد ما برای پاسداری از ارزش های انسانی و اسلامی آماده خواهیم بود و جانمان را فدا می کنیم.

 وی افزود:تکفیری ها همچنان‌ که قبلا نشان دادند این بار هم‌ روی سفاک‌خود را نشان داده و شهید والا مقام محسن‌خجی را ناجوانمردانه و ددمنشانه به شهادت رساندند.
 
جاسمی تصریح کرد:جهان امروز دیگر درک‌ می کند که مبارزه با تروریسم چه هزینه های سنگینی دارد و همگان‌ به حقانیت ایران در جنگ با تروریسم اذعان دارند.

 وی خاطر نشان کرد:حضور ایران در سنگر اول نبرد با ترور نشان دهنده این موضوع است که ما در مقابل یاوه گویان و حامیان تروریست ساکت نمی نشینیم و همواره در برای جانفشانی در راه اسلام آماده ایم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار