رئیس منطقه 5 بانک شهر با بیان اینکه اقدامات زیرساختی و عمرانی در کلانشهر کرج طی سال گذشته نسبت به سایر کلانشهرهای کشور بسیار مطلوب بوده است، گفت: از عمده عوامل تحقق این مهم همکاری و تعامل کارآمد و راهگشای مدیریت شهری و بانک شهر می باشد.
کد خبر: ۴۷۸۱۵۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۶ 14 August 2017

به گزارش تابناک، شهرام عالی پور این مطلب را عنوان کرد و گفت: هشت کلانشهر در کشور از سهام داران بانک شهر به حساب می آیند که شهرداری کرج با 7 درصد سهام از جمله این سهام داران است.

رئیس منطقه 5 بانک شهر اظهار داشت: بانک شهر در چارچوب قوانین و مقررات خود بصورت ذاتی یاری رسانی به مدیریت شهری را از جمله وظایف خود می داند و این امر در سه سال اخیر با تعامل شورای اسلامی شهر و شهرداری کرج و بانک شهر در گستره وسیعی میسر شده است که گواه آن نیز طرح های عمرانی به بهره برداری رسیده در سطح شهر است.

عالی پور ادامه داد: تامین مالی پروژه های عمرانی، طرح های نوسازی و بهسازی، ارتقاء حمل و نقل عمومی، ریلی، جاده ای و... از مهم ترین اهداف اجرایی بانک شهر در تعامل با مدیریت شهری است و افتتاح پروژه ای نظیر زیرگذر آیت الله هاشمی رفسنجانی که یکی از طرح های بزرگ ملی به شمار می آید نیز حاصل همکاری متقابل دو دستگاه خدمات رسان مذکور می باشد.

این مسئول با بیان اینکه پروژه بزرگراه شمالی در کرج هم با همکاری این بانک، مدیریت شهری و وزارت راه و شهرسازی در حال اجرا است گفت: هزینه این طرح ملی هزار میلیارد تومان تخمین زده شده و تعامل بانک شهر و شهرداری کرج در زمینه احداث طرح های عمرانی و زیرساختی همچنان با قوت هر چه بیشتر ادامه خواهد داشت.

وی خاطر نشان کرد: بانک شهر علاوه بر اینکه در حوزه عمرانی شهر دخیل بوده تسهیلاتی را هم برای معدیان به شهرداری کرج در نظر گرفته و این افراد می توانند با دریافت تسهلات از بانک در 24 ماه و بدون سود بدهی های خود را به دستگاه مذکور پرداخت کنند.

رئیس منطقه 5 بانک شهر یادآور شد: بانک شهر در زمینه فرهنگی نیز خود را سهیم می داند و در این رابطه توانسته است 35 نمایشگاه کتاب استانی را در سطح کشور برگزار نماید؛ هدف از برگزاری این نمایشگاهها کمک به ارتقاء فرهنگ کتاب و کتاب خوانی میان مردم می باشد.

عالی پور بیان کرد: در حال حاضر خدمات بانکی بانک شهر نیز در کرج بسیار مطلوب و بی نظیر است و فعالیت 16 دستگاه پیشخوان شهر نت و سه دستگاه خود بانک در استان البرز نشان از این مهم دارد.

شهرام عالی پور در نشست خبری افزود: اکنون فاز یک بزرگراه شمالی کرج با پشتوانه مالی بانک شهر توسط شهرداری کرج و اداره کل راه و شهرسازی استان البرزدر حال انجام است.

بزرگراه شمالی کرج به مسافت حدود 19 کیلومتر بزرگراه شهید همت را به آزاد راه کرج - قزوین در محدوده شهرستان ساوجبلاغ متصل می کند.

رئیس منطقه 5 بانک شهر با اشاره به تامین تسهیلات برای پروژه های عمرانی استان البرز گفت: در 4 سال گذشته 30 پروژه بزرگ عمرانی از جمله تقاطع های غیر همسطح با تامین اعتبار از سوی این بانک در کرج اجرا شده است.

وی اظهار داشت: بانک شهر آماده همکاری با شورای پنجم کرج برای اجرای پروژه های عمرانی است.

عالی پور با اشاره به بدهی های شهروندان به شهرداری کرج گفت: طی تفاهم نامه ای که بین شهرداری و بانک شهر در 2 سال گذشته منعقد شد، 50 میلیارد تومان تسهیلات به مودیان بدهکار شهرداری کرج پرداخت شد.

وی افزود: این افراد بابت صدور پروانه ساختمان ، عوارض ساختمانی ، عدم خلاف و سایر موارد بدهکار شهرداری بودند که بانک شهر بدهی مردم را به شهرداری پرداخت می کند تا خللی در اجرای پروژه های عمرانی به وجود نیاید.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار