دبیر بنیاد بین المللی امام رضا(ع) گفت:روستای کردر شهرستان میناب در ترویج فرهنگ رضوی به نماد هدایت این فرهنگ در هرمزگان تبدیل شده است.
کد خبر: ۴۷۸۱۶۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۹ 14 August 2017
به گزارش تابناک : اکبر شیخ در آئین اختتامیه یازدهمین جشنواره فرهنگی ،هنری ،ورزشی آسمان هشتم  در روستای کردر شهرستان میناب بیان اشت: گرچه انجام هرکاری برای امام هشتم شیعیان بر  اساس اعتقادات درونی انسان صورت میگیرد اما این اعتقادات برای هر فرد آرامش قابل ملاحظه ای را دارد.

شیخ گفت: برگزاری جشنواره آسمان هشتم بر روی اعتقادات همه مردم روستای کردر تاثیر گزار شده است ومردم این روستا از کوچک وبزرگ برای آنکه بتوانند فرهنگ رضوی را در منطقه خود ترویج دهند با حضور با شکوه خود در مراسمهای دینی ومذهبی شرکت می کنند.

دبیر بنیاد بین المللی امام رضا(ع) عنوان داشت: توجه به عبادت در بین نوجوانان روستای کردرنشان دهنده آن است که مردم این روستا در همه مراحل دینی ومذهبی نقش پررنگی دارند ومی توانند سکاندار هدایت فرهنگ رضوی در استان ومنطقه باشند.

شیخ گفت: روستای کردر رضوی در استان هرمزگان با فعالیت هایی که انجام داده ویا در حال انجام است می تواند سر منشاء انجام کارهای بزرگتری در حد جشنواره های ملی وکشوری باشد که روستاها وشهرستانهای زیادی را در برگزاری جشنواره تحت فعالیت خود قرار دهد.





منبع : مهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار